וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בראון ממשיך להסתבך: הכה את פרנק אושן

28.1.2013 / 15:30

אחרי שהרביץ לריהאנה והלך מכות עם דרייק, כריס בראון בחר את הקורבן הבא - זמר האר אנ' בי הפופולרי אושן שנקלע לקטטה עימו. ”כריס בראון קפץ עלי”, צייץ אושן לאחר התקרית

הזמר כריס בראון ממשיך לטפח את התדמית האלימה שלו. בעבר כבר זכו לטעום מנחת זרועו המקועקעת הראפר דרייק וכוכבת הפופ ריהאנה, בת זוגו בעבר וכנראה גם בהווה, ששילמה על הבחירה הזוגית שלה בשפה נפוחה; כעת, כלי תקשורת בארה"ב מדווחים כי אתמול (ראשון) בראון הסתבך בקטטה עם הראפר וזמר האר אנ' בי הנערץ פרנק אושן. בראון ואושן נתקלו זה בזה כשהגיעו לאותו אולפן הקלטות בלוס אנג'לס.

בראון נכח באולפן ההקלטות בכדי להאזין לאמן אחר שעבד בו, וכשרצה לעזוב את המקום גילה כי רכבו נחסם על ידי אושן וצוותו. באתר TMZ נטען כי אושן אמר לבראון "זה האולפן שלי ומקום החנייה שלי". לאחר מכן ניסה בראון ללחוץ את ידו של אושן ובשלב זה אחד מאנשיו של אושן מנע ממנו לעשות כן, מה שהלהיט את היצרים וגרם לריב בין שני הצדדים, במהלכו דחף לכאורה בראון את אושן.

השניים המשיכו להתקוטט, ולאחר זמן מה, צוות משטרה הוזמן בכדי להרגיע את הרוחות. כשזה הגיע בראון כבר לא נכח במקום. השוטרים שוחחו עם אושן שסיפר להם כי הקטטה, בה לקחו חלק שישה אנשים בסך הכל, החלה בעקבות ריב על מקום חניה. לפי שעה אף אחד מהצדדים לא מעוניין בהגשת תלונה. עם זאת, בראון ככל הנראה יידרש לתת גם את גרסתו לאירוע.

"הרגע קפץ עלי כריס בראון עם עוד שני אנשים שלו", צייץ אושן בחשבון הטוויטר שלו מייד לאחר הקטטה. "נחתכה לי האצבע ועכשיו אני לא יכול לנגן רק עם שתי אצבעות בטקס הגראמי".

פרנק אושן. Karl Walter, GettyImages
למה יש לנו תחושה שלא הוא התחיל? פרנק אושן/GettyImages, Karl Walter

יש להניח כי לאושן בטן מלאה על בראון, שהגיב בעבר באופן הומופובי על יציאתו מהארון בשנה שעברה. כראפר שחור, היציאה של אושן מהארון היתה בבחינת אקט נדיר וחסר תקדים שזכה לתמיכה ואהדה בקרב אמנים רבים, ביניהם ג'יי זי, ביונסה לה כתב שירים וגם קולקטיב ההיפ הופ Odd Future בו הוא חבר. עם זאת, בראון פחות התרשם מהאומץ של המפיק והיוצר המוערך, וכשנשאל על הנושא ענה "Man, no homo". מדובר בביטוי סלנגי שמשמעותו, בין היתר, היא דחייה של כל דבר שיכול להיתפס כהומוסקסואלי. יש לציין כי זו גם אינה ההסתבכות הראשונה של אושן עם החוק, לאחר שלפני מספר שבועות נתפס כאשר ברשותו סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully