וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מאט דיימון השתלט על התוכנית של ג'ימי קימל

30.1.2013 / 16:43

ג'ימי קימל נחטף על ידי מאט דיימון וספג ממנו עלבונות במשך ערב שלם, דמויות לגו של "שובר שורות" מציפות את הרשת והסדרה "משועמם" תהפוך לסרט. חדשות טלוויזיה אמריקאית

עונת הביטולים: "בן וקייט" ו"הביץ' מדירה 23" לא יחזרו למסך

עם פתיחת עונת הפיילוטים, בה הרשתות רוכשות בהמוניהן פרקי פיילוט של סדרות חדשות בתקווה שאלה יהיו הלהיט הבא, מגיעה גם עונת הביטולים של תוכניות שלא עבדו ומפנות מקום לחדשות. רשת FOX הודיעה השבוע כי היא מושכת את הקומדיה הטרייה "בן וקייט" מלוח השידורים, זאת לאחר שנתוני הרייטינג שלה לא ייצרו הצדקה להמשך קיומה. בכיר ברשת טען כי היא עוד עשויה לחזור בהמשך, אולם נראה כי אין לכך סיבה של ממש.

גם הקומדיה בכיכובו של יוצא "דוסון קריק" ג'יימס ואן דר ביק, "הביץ' מדירה 23", קיבלה טיפול דומה. השבוע הודיעה רשת ABC כי היא מבטלת באופן מיידי את הסדרה, זאת למרות שישנם עדיין פרקים מהעונה השנייה שלא שודרו. הרשת טרם הודיעה באופן רשמי על ביטול הסדרה, אולם מהלך כזה לא מבשר טובות עבור חברי הקאסט, שכבר הספיקו להספיד את מקום עבודתם בטוויטר.

תוכניתו של ד"ר פיל חודשה עד 2017

ולצד הביטולים ישנם כאלה שמקום עבודתם מובטח לפחות לשנים הקרובות: תוכנית הייעוץ המצליחה והביזארית של רשתBS, "ד"ר פיל" חודשה עד שנת 2017. הד"ר זכה בתקופה האחרונה לנתוני רייטינג מרשימים במיוחד לאחר סיום תוכניתה של המתחרה על משבצת תוכנית האירוח היומית, אופרה וינפרי. פיל מייעץ בתוכניתו לסובלים משלל בעיות כבר משנת 2002, וכעת הוא יוכל לעשות זאת עוד ארבע שנים נוספות.

סופיה ורגרה מפיקה פיילוט לסדרה על אישה רצחנית

כוכבת "משפחה מודרנית" סופיה ורגרה עושה צעדים ראשונים בתחום ההפקה: ורגרה תהיה המפיקה בפועל של פיילוט חדש שהוזמן על ידי רשת ABC, בשם "אישה רצחנית". הסדרה מבוססת על ספר ארגנטינאי בעל אותו שם, ועוסקת בחייה של ריינג'רית מטקסס.

גם שותפה לסדרה של ורגרה, טיי בורל, מנסה את דרכו מאחורי המצלמה. בורל כתב יחד עם אחיו תסריט לקומדיה סמי-אוטוביוגרפית, והוא עדיין מחכה לשמוע מה יעלה בגורלה, מרשת האם שלו ABC.

הנקמה הגיעה: מאט דיימון משתלט על התוכנית של ג'ימי קימל

במשך שנים נוהג ג'ימי קימל לסיים את תוכנית האירוח הלילית שלו במשפט: "אנחנו מתנצלים בפני מאט דיימון, לא נשאר לנו זמן הערב" – משפט שכבר הפך לבדיחה, כאילו דיימון מחכה לתורו בחדר ההלבשה מדי תוכנית. השבוע, אחרי עשרות אזכורים כאלה, הגיעה הנקמה: בתוכנית מיוחדת שנקראה “Jimmy Kimmel Sucks” – שינוי מתבקש של שמה המקורי של התוכנית “Jimmy Kimmel Live”- השתלט דיימון הממורמר על התוכנית, חטף את קימל ואילץ אותו לצפות בתוכנית בהגשתו.

במהלך כל התוכנית היה קימל קשור לכיסא כאשר פיו חסום, בעוד דיימון מביא לאולפן שלל אורחים שמהללים אותו ויורדים על כישורי המראיין של קימל. כך למשל, האורחת האחרונה בתוכנית הייתה לא אחרת מאשר שרה סילברמן, מי שהייתה בת זוגו של קימל במשך חמש שנים. לפני כשנתיים הפיקו יחדיו סילברמן ודיימון מיני-נקמה נגד קימל, כאשר הוציאו קליפ בו שרה סילברמן במשך דקות ארוכות: “I’m fucking Matt Damon”. הפעם, פלירטטה סילברמן עם דיימון מול קימל והשוותה את היחסים ביניהם לחרטה שבאה אחרי שאכלת שלוש נקניקיות בניו יורק ומתחשק לך להקיא.

אורחים נוספים שהתבקשו לספר עד כמה הם סבלו בפעם האחרונה שהתארחו אצל קימל היו השחקניות ניקול קידמן ואיימי אדאמס, והזמרת שריל קרואו שהשיקה בתוכנית סינגל חדש. כצפוי, התוכנית השיגה נתוני רייטינג נאים.

דמויות לגו של שובר שורות מציפות את הרשת

Citizen Brick, חברה קטנה משיקאגו שמתמחה בייצור דמויות לגו על פי בקשה, הוציאה השבוע את הגרסה הלגואית לדמותו של בריאן קרנסטון בסדרה "שובר שורות" – וולטר ווייט. הבובה הקטנטנה לובשת את חליפת ההגנה הצהובה המאפיינת את וויט ואוחזת בידה מבחנה, כיאה לשוחר המדע שהוא. הדמויות שמייצרת החברה אינן קשורות בשום צורה לרשת AMC שמשדרת את התוכנית או לחברת לגו, אולם יש להן שימושים שונים; כך למשל, יצרה החברה את כל דמויות הסדרה "הסמויה" בלגו, מה שהוביל לפרקים משעשעים של עומאר בגרסת הפלסטיק.

סרט על פי הסדרה "משועמם" נמצא בפיתוח

רשת HBO נמצאת בימים אלה בשלבי פיתוח של סרט באורח מלא המבוסס על הסדרה "משועמם" בכיכובם של ג'ייסון שוורצמן, זאק גליפיניאקיס וטד דנסון, שבוטלה בשנת 2011 לאחר שלוש עונות מעולות. הסרט ימשיך לעקוב אחר מעלליו של שוורצמן כסופר/בלש פרטי חובב, מהרגע בו נגמרה הסדרה. שלושת השחקנים הראשיים כבר אישרו שייקחו חלק בפרויקט.

הצצה לעונה החדשה של "קומיוניטי"

ב-7 בפברואר תחזור הקומדיה "קומיוניטי", של רשת NBC, למסך לעונה רביעית ואולי אחרונה. החברים חוזרים כאשר הם כבר בשנה האחרונה לתואר, על כל המשתמע מכך. אם עבד, טרוי, אנני וג'ף הם חלק בלתי נפרד מחייכם, הנה הצצה קטנה למה שצפוי לנו בעונה הקרובה.

קנדריק לאמאר ואדם לוין בקליפ חדש עם חברי לונלי איילנד

לונלי איילנד, החבורה המזמרת של אנדי סמברג (“Saturday Night Live”) חברה לאורח השבוע של התוכנית, סולן מארון 5אדם לוין יחד עם הראפר המשגע קנדריק לאמאר, לקליפ שיסביר לכם כיצד כדאי לחיות אם חיים רק פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully