וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: עדי דגן בקליפ חדש. צפו

29.1.2013 / 1:08

היוצרת הצעירה והמסקרנת עדי דגן משחררת סינגל שני בליווי קליפ, בשם "כמו מים", מתוך אלבום בכורה שהפיק לה מרק סמוליאן (מוש בן ארי, שוטי הנבואה)

יח"צ - חד פעמי

"כמו מים" הוא סינגל חדש של הזמרת-יוצרת עדי דגן, מתוך אלבום בכורה שיראה אור בקרוב. השיר עוסק, על מצע פולק רוק רך, בחיפוש אחר שקט ושלווה, ונכתב בהשראת חבר ילדות של דגן שאיבד את דעתו. השיר הופק מוזיקלית על ידי מרק סמוליאן, מפיק נחשב שעבד בעבר עם מוש בן ארי ושוטי הנבואה, והכיר את עדי כשהיתה בת 13 בלבד, ולמדה אצלו נגינה על גיטרה.

למרות גילה הצעיר, 31, דגן היא שם מוכר במגוון סצינות מוזיקליות כבר לא מעט שנים. לחובבי ההיפ-הופ היא זכורה מפעילות העבר שלה בתחום, ומשיתופי פעולה עם פישי הגדול, צ'ולו, נימי נים ועוד; כמו כן, היתה במשך שנים רבות זמרת הליווי של דיקלה, במסגרת הרכב ההופעות בהנהגת רן שם טוב (איזבו). בנוסף לכל אלה כתבה לדין דין אביב את השיר "אליה", שלימים נכנס לפסקול הסרט "הסודות" של אבי נשר.

כמו כן למדה בבית הספר רימון – שם זכתה בתחרות רוק רימון – ובמקביל לעבודת הסולו שלה היא חברה בהרכב האלקטרוני poppy seeds שמופיע בארץ ובעולם, ביחד עם אלון קסלר. באלבום הסולו שלה לקחו חלק הנגנים שמלווים אותה גם בהופעות, ביניהם אושרי קרפל (שניגן עם ארקדי דוכין) אלון רדעי (שניגן עם אברהם טל), טל לוי, יאיר בן סימון וזיו וולפסון. הקליפ, המלווה את הופעותיה של דגן, צולם ונערך על ידי מיכל הרשקו.

מה חשבתם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עדי דגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully