וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום פרנץ: "היתה לי תחושה". צפו

נועה רוזין

30.1.2013 / 9:06

ג'קי וסלמה לא מאוכזבות, תום חש את הניצחון מתקרב ואפילו השופטים לא היו בטוחים מי הפייבוריט שלהם. וואלה! תרבות פוגשת את הגיבורים של "מאסטר שף" מאחורי הקלעים של הגמר

צלם:דייב שחר וערוץ 2 - קשת, עריכה: אמיר קוטיגרו

באחד הגמרים המפתיעים ביותר שראינו בריאליטי הישראלי, ניצח תום את ג'קי וסלמה והפך למאסטר שף של ישראל. במפגש איתו מאחורי הקלעים, הוא מספר לוואלה! תרבות שכבר הגיע מוכן אל הסוף. "בטעימה הראשונה פתאום היתה לי תחושה כזאת שכן, הצליח לי. משם היתה לי קצת ציפייה שכן, כן, אני אקח את הגמר". לעומתו, סלמה שהגיעה למקום השני לגמרי לא חשה אכזבה, ומתארת בעיקר תחושת הקלה. "כולי שמחה על התוצאות האלה שהבאתי, עניין אותי רק לסיים את זה".

בלוג "מאסטר שף" מכבה את התנור. בואו לקרוא
גמר "מאסטר שף" עם שיא צפייה היסטורי של 46.6%

אבל הסיפור הגדול של הערב, ושל העונה כולה, הוא עדיין זה של ג'קי, הפייבוריטית הגדולה שהגיעה למקום השלישי. "זה אנחת רווחה כזאת", היא אומרת. "זה באמת לחץ מאוד מאוד גדול, ויצאתי במקום שלישי, זה אדיר מבחינתי, זה משהו שלא ציפיתי ולא חלמתי על זה בכלל, ואני מאוד גאה בעצמי – וגאה בתום וסלמה". עם זאת, אזולאי הודתה כי בני משפחתה התבאסו מכך שלא לקחה את התואר.

במהלך גמר ”מאסטר שף”: תגובות גזעניות נגד סלמה פיומי

גם השופטים נראו מעט מופתעים מתוצאות הגמר הגדול. "ברגעים האחרונים הפייבוריטים מתחילים להסתחרר לך", אומר אייל שני. "אם היה לך קיבעון על מישהו, אז פתאום מתחילה איזה תנועה. זה מדהים איזה החלטה קרה זאת בסוף, ברגעים האחרונים זה רק אוכל. ברגעים קודמים לזה יש איזה מין שקלולי נפש שהאוכל הוא העיקרי, אבל ברגעים האחרונים זה רק אוכל". "למדתי שלא מחליטים מראש", מוסיף חיים כהן, "לא מסמנים אף אחד, כי זאת תוכנית שאפשר להסתכל עליה כקצת אכזרית – אתה יכול להיות המון תוכניות נורא טוב, ואז תוכנית אחת לא הלך לך ואתה הולך הביתה".

מה חשבתם על הגמר הגדול? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully