וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע הבריטי: מה לראות?

1.2.2013 / 2:08

מונטי פייתון, קולין פארל, שיכורים נגד חייזרים ועוד שלל אטרקציות - מה לא כדאי לפספס בחגיגה הקולנועית המסורתית של שוחרי הממלכה המאוחדת

פסטיבל הקולנוע הבריטי יחל בסוף השבוע ויימשך עד סוף פברואר בסינמטקים של תל אביב, ירושלים, חיפה, ראש פינה, חולון, הרצליה ושדרות. וויטלי לא ינכח בו, אך לעומת זאת אפשר יהיה לפגוש במהלכו את סטיבן אורם, שהיה שותף לכתיבת "חופשה נעימה" וגם מככב בו.

נוסף לכך, יתארחו בפסטיבל עוד שלל קולנוענים, ויוצגו בו עוד כמה סרטים מעניינים. הנה כמה מהם:

"חופשה נעימה"

סרט שעורר התלהבות רבה עוד בהקרנת הבכורה שלו לפני כמה חודשים בקאן, ומאז המשיך לצבור שבחים, עיטורים וכותרות. כל זאת, הודות לדרך שבה הוא מערבב בין רומנטיקה, גרוטסקה, הומור ופיוט כדי לתאר את מסע הקרוואנים הרצחני של צעיר אנגלי וזוגתו.

"מחול צללים"

סרטו של הבמאי המצוין ג'יימס מארש ("איש על חבל", "פרויקט נים") על קונפליקט של פעילת IRA. הקולנוען יתארח לשיחה בתום ההקרנה, ואולי יהיה לו מה לומר על הדמיון בין הסכסוך הצפון-אירי וזה הישראלי-פלסטיני

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"נימוסים רעים"

סרטו של הראפר המשובח Plan B, שכמו בשיריו, גם כאן חושף את הצדדים הזועמים של לונדון, אלה שתיירים וחובבי קומדיות עם יו גרנט אולי לא מכירים.

"סיפורו של שקרן"

הסרט התיעודי על גרהם צ'פמן המנוח, מחברי מונטי פייתון, איכזב רבים. עם זאת, מעריצי החבורה הקומית ודאי ימצאו בו עניין בכל זאת. כמו כן, יוקרנו בפסטיבל "בריאן כוכב עליון" של הבדרן המנוח וחבריו, והקלאסיקה הזו לא מאכזבת אף פעם.

"שבורה"

למי שפיספס בחיפה, הנה הזדמנות נוספת לראות את זוכה פרס הסרט הבריטי העצמאי של השנה. טים רות מככב כאן, בסיפור על אלימות במשפחה דרך עיניה של ילדה בת 11.

"שבעה פסיכופטים"

קומדיית המתח החדשה של מרטין מקדונה, מי שהיה חתום על "ברוז'" המענג. גם הפעם קולין פארל מככב, לצידם של וודי הרלסון וכריסטופר ווקן.

"תפסנים"

איך לא חשבו על זה קודם? קומדיה על שיכורים המגלים כי דווקא חיבתם לאלכוהול עשויה להיות מה שיציל אותם מפלישת חייזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully