וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם קרח תשע

3.2.2013 / 1:40

חברי להקת קרח תשע, שתתאחד השבוע להופעה מרגשת, בוחרים את השירים שעיצבו את העולמם המוזיקלי – מדיוויד בואי, דרך הסטון רוזס ועד להקת בנזין

אורי מייזלמן: אהוד בנאי והפליטים - זמנך עבר

כמו כל זכרון מהאייטיז גם כאן ישר קופץ הקליפ מ"זהו זה". מכת הסנר של ז'אן ז'אק ז''ל, הסאונד המדהים, אלפנט וכל הסיפור. זה טקסט אדיר שעושה לי תמיד לבכות. "אני לא זז מכאן עד סוף הצד - זה קטע נהדר". יש יותר מרגש מזה?

רועי הדס: דיוויד בואי - Five years

לפני ששמעתי את השיר הזה כבר הכרתי את דיוויד בואי, אבל רק את הלהיטים. השיר הזה פותח את האלבום הראשון שקניתי של בואי, ותחושת הצמרמורת והתרוממות הרוח שחשתי ברגע שנכנס הפזמון תישאר איתי תמיד. יש הרבה סיבות לאהוב מוזיקה, שונות ומשונות, אבל הרגע ההוא היה מעבר לעוד סיבה: הוא הסיבה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אוהד קוסקי: משינה - רכבת לילה לקהיר

שנת 1986. אני זוכר אותי ואת אחי קונים את התקליט ביום שישי רגע לפני שנסענו לחיפה לישון אצל סבתא ולבקר את הדודים. בילינו את כל סוף השבוע בהאזנה וקפיצות על המיטה של סבתא. הרומן עם הרוק הישראלי התחיל אצלנו.

נעם רותם: בנזין – חיפה חיפה תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת האלבום "24 שעות" של בנזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגיל 12 היו לי כל מיני רעיונות לגבי עצמי. חשבתי לכתוב מחזות, להיות איש עסקים, גזרתי על עצמי משמעת מים כהכנה לשירות בסיירת מטכ"ל... ברגע ששמעתי את השיר הזה, זה היה כאילו העולם שלי נחצה לשניים. ידעתי בדיוק מה אני רוצה לעשות, וידעתי איך אני מתכוון לעשות את זה. "את אומרת שיר זה רק שיר, ומה זה רדיו ? – זה רק מכשיר, ורוקנ'רול זה לא הכל. אני אומר נכון. אבל אנ'לא יכול....אני כבר נגוע!"

הבחירה של כולם :הסטון רוזס – "Made of Stone"

נעורים בפרברים, והרצון הזה לצאת החוצה, לשנות משהו - הכרנו את זה טוב מאוד, וזאת הסיבה שהקמנו את קרח תשע הסטון רוזס היו האלבום שמסביבו התכנסנו, השם שנזרק בחדר כל פעם שיצא איזה מהלך תופים מגניב, מלודיה מתוקה, או מפל של גיטרות. ככה רצינו לעשות את זה.

הופעת האיחוד של קרח תשע תתקיים ביום רביעי, 6 בפברואר, בשעה 22:00 (פתיחת דלתות ב-20:30) במועדון הבארבי בתל אביב.

מתכננים ללכת לאיחוד של קרח תשע? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קרח תשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully