וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון סביבתי נגד "דה וויס": דורש התנצלות מאביב גפן

31.1.2013 / 16:57

עמותת צלול שפועלת לשמירה על מי הים והנחלים בישראל יצאה במכתב חריף נגד המוזיקאי על כך שאמר בשידור שהוא אוהב "לשפוך על הים בנזין ולהדליק"

אחרי הפרשה בה קבלו ארגוני נשים על כך ש"דה וויס" נתנה במה להטרדה מינית, כעת ריאליטי הכשרונות המוזיקלי מבית רשת מצליח לעורר את חמתם גם של ארגונים סביבתיים. עמותת צלול, שפועלת לשמירה על מי הים והנחלים בישראל, פנתה היום במכתב למנכ"ל רשת אבי צבי, מנכ"ל הרשות השניה וכן לנציב פניות הציבור של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, בעקבות דברים שנאמרו אמש (רביעי) בתוכנית על ידי אביב גפן ודורשים ממנו להתנצל בשידור.

במהלך התוכנית גפן אמר ש"אני עד היום יש לי טריפ שאני אוהב לעשות. התחלתי מגיל צעיר מאוד בילדות שלי, פשוט לנסוע לתחנת דלק, לקנות בנזין וללכת לים ולשפוך על הים בנזין ולהדליק כמובן ולראות את האש על המים זה דבר נהדר". בעמותה טוענים כי דברים אלו הינם עידוד של זיהום הסביבה ומסבירים כי הוא "משמש מזה שנים כמודל לחיקוי לבני נוער רבים. בעצם ישיבתו על כס המנטור, הפך גפן לדמות חינוכית, שכולם מחכים למוצא פיה ורבים נושאים אליה עיניים. מכאן, שתיאור המעשה על ידו עלול לעודד בני נוער ללכת בעקבותיו, לעשות מעשים דומים ולהשחית בכך את הטבע ואת חופי הים".

ואיך היו הביצועים המוזיקליים של אותו ערב? ביקורת

עוד כתבו במכתב שנשלח לזכיינית ש"הדברים חמורים שבעתיים, על רקע העובדה שהמעשה תואר במהלכה של תוכנית, שחרתה על דגלה את השמירה על הסביבה, כשמנחה התוכנית חוזר על אמירה זו פעם אחר פעם. מכאן, שקיים חשש שהצופים עלולים להבין את דבריו של גפן כמעשה שהוא סביבתי, או שאין בו כל פגם סביבתי".

מרשת נמסר בתגובה כי "העולם המטאפורי של אביב גפן הוא מרתק אך בטח ובטח אין לו שום כוונה לפגוע באיכות הסביבה בחופי הים המדהימים של ישראל ובכלל. יש לשמר את חופי הים כמו שיש לשמר את ההומור והמטאפורות שבאות לידי ביטוי בתוכנית".

מה אתם חושבים על ההתבטאות של אביב גפן? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully