וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים הכי קריפיים על המסך - לקראת "בית ספר למוסיקה"

3.2.2013 / 1:48

"בית ספר למוסיקה" תחזיר אל המסך ילדי פלא מוכשרים אבל מלחיצים - עוד ילדים מקריפים, מהאני בו בו, דרך האחיות אולסן ועד ללינדה בלייר שהסריטה את כולנו ב"מגרש השדים"

גם אם אתם מחובבי ילדי פלא בכלל וילדי "בית ספר למוזיקה" בפרט – מוכרחים להודות שילדים בשואו ביזנס נוטים להיות קריפיים מהרגיל. לכבוד כל הילדים המוכשרים אבל המלחיצים שעוד יעלו לנו על המסך בשבועות הקרובים – מצעד הילדים הכי מקריפים של וואלה! תרבות

ויקי ילדת הפלא

ויקי ילדת הפלא אמנם התבקשה לגלם דמות של רובוטית ילדה שהופכת החיים במשפחה אמריקאית לבנה, טיפוסת ובורגנית, אבל הילדונת טיפאני בריסט היטיבה לגלם את הרובוטית הקרה וקפוצת התנועה, והמבט המת הזה – אלוהים, העיניים החלולות האלו ממשיכות לרדוף אותנו בסיוטים.

האני בו בו

האני בו בו הפכה לתופעה מטורפת אחרי שהתגלתה בסדרה תיעודית על ילדות המתחרות באופן קבוע בתחרויות יופי. משם ועד לסדרת ריאליטי שעוקבת אחריה ואחרי המשפחה הדוחה למדי שלה, הדרך היתה קצרה. נכון שמדובר בילדה והיא לא באמת יכולה לעשות משהו נורא, אבל האמת שהיא מפחידה רצח.

התאומות אולסן

תאומים זה מראש עניין מטריד; ומאז "הניצוץ", ילדות תאומות הן בכלל דבר מלחיץ. האחיות אולסן אולי התחילו כמישל טאנר החמודה מ"צער גידול בנות", אבל כשהתגלה שהן שתיים, וכל אחת מהן משונה מהשנייה, העניינים הסתבכו. הסרטון הערוך הזה מוציא לאור את מה שתמיד ידענו – השתיים הן סמכות במועצה העליונה של כפר הארורים.

לינדה בלייר ב"מגרש השדים"

"מגרש השדים" היה סרט מטריד כשלעצמו, אבל לינדה בלייר – הילדה בת ה-12 שגילמה את רייגן מוכת הדיבוק ששד משתלט על קולה וגופה, היתה אחת הסיבות העיקריות שהפכו את הסרט הזה למבעית. הראש המסתובב? סצינת האוננות עם הצלב? הליכת העכביש? תבחרו אתם מה הדבר הכי קריפי שקרה שם.

קואל מ"החוש השישי"

לא בכדי רוב הילדים הקריפיים הם אלו ששיחקו בסרטי אימה, אבל היילי ג'ואל אוסמונד שמגלם את קואל, הוא מילדי הבנג'מין באטן האלו שנראה שנשמה קשישה במיוחד שוכנת בתוכו. גם כשהוא היה חמוד – ולפני שהוא התנפח והפך לאלכוהוליסט היו לו שנים יפות – הוא עדיין הביט עליך בעיניים העצובות האלו, כאילו שהוא יכול לראות שאתה מת בתוכך.

קווין מ"חייבים לדבר על קווין"

"חייבים לדבר על קווין" אפילו לא ניסה להסתיר שכל מהותו היא ילדים שמפריחים את הנשמה שלך מרוב שהם מבהילים. אפילו חובבי ילדים בנפשם, לא הצליחו שלא לחשוב שלא רק שהדמות של קווין היא מצמררת, גם עזרא מילר הצעיר הוא מסוג המתבגרים שיגרמו לך ללכת צמוד לארנק ולגז מדמיע בסמטה חשוכה.

מוריד הגשם מ"לופר"

אז אחרי שברוס וויליס וג'וזף גורדון-לוויט (שגילמו את אותה דמות אבל בגילאים שונים. עזבו, זה מורכב) מצאו את מי שמכונה "מוריד הגשם", שעתיד להפוך בעתיד לארכי-פושע, הם מגלים שמדובר בילד, ועוד כזה מקריפ במיוחד. הוא ממש חכם, מדבר בטון מונוטוני ומסתבר שיש לו כוחות על. אה, כן, ופעם האחרונה שהוא צעק על אמא שלו הבית כמעט התפוצץ.

וגם לנו יש ילדים מקריפים

התכנית "עלי כותרת" בהנחייתו של ירון לונדון אף פעם לא הכתה גלים בזמן אמיתי – אבל לאחר שהראיון שלו עם הילד רון קרייטלר (בן תשע ורבע, נשיא אגודת הילדים) זכה לחיים מחודשים בתוכנית "כך היה", ומאז שהראיון עלה ליוטיוב הוא הפך לסנסציה זעירה – מדובר באחד הילדים שמגדירים מחדש "ייקה פוץ" מהו, ואי אפשר שלא לצפות בזה שוב ושוב.


גם אתם מכירים ילדי טלוויזיה קריפיים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully