וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל התוכנית החדשה: ראיון עם סקאזי

ערוץ 24 משיק לוח לייט נייט חדש, כשבין הפרצופים הבולטים בו ניתן למצוא את די.ג'יי סקאזי, שמבטיח "תוכנית נונסנס, דאחקות רצח", מספיק כדי לתת לשירי מימון לחשמל אותו

סקאזי מחנה את רכב היוקרה שלו בכניסה לבית הקפה, מוריד את מעיל העור השחור וחושף זרועות מעוטרות קעקועים ואיורים שלא מתרגשות מגשם הזלעפות שבחוץ. במבט שטחי נראה כי הוא עצמו מגלם את הרעיון עליו מבוססת תוכנית הלייט נייט החדשה שלו בערוץ 24 - חיפוש אחר היוצר האלקטרוני הבא של ישראל מצד אחד, ומצד שני, לדבריו, אחר "האיש הכי גזור בישראל".

"SKAZI TV", תשודר במסגרת רצועת הלילה החדשה שמשיק הערוץ היום (שישי) בשם "אגף 24". בין המגישים החדשים נמצאים דודו ארז, אלישע בנאי, אילנה ברקוביץ', עדי נוימן, ציקי לאבין, ג'ייסון דנינו הולט, לירון תאני ועוד. בכל יום שבת ב-23:00 ישתלט סקאזי (אשר סוויסה) על המסך, מלווה בשתי עוזרות ובקבוק וויסקי.

בניסיון הטלוויזיוני הקודם שלו, היה יוצר הטראנס הפסיכדלי המצליח מחובר למצלמת וידאו ביתית, אבל הפעם הוא הולך להיות מחובר למשהו שונה לגמרי - שוקר חשמלי, שיעמוד לשירות האורח המוזיקלי באותה התוכנית. באולפן יתארחו גם שני די.ג'ייז שעושים לאחד משיריו של האורח רמיקס. המנצח מביניהם יעלה לשלב הגמר שייערך בסוף העונה. בתוכנית הראשונה תתארח שירי מימון בחודש השמיני להריונה, עבורה הכין סקאזי מבעוד מועד צ'ייסרים של אקטימל בעוד הוא גומע לצידה וויסקי.

סקאזי. נמרוד סונדרס
סקאזי וידידות/נמרוד סונדרס

"אני תמיד נמשך למשהו שמרגש אותי, כמו בפעם הראשונה שאתה עולה על במה", הוא מסביר. "הריגוש של הפעם הראשונה בטלוויזיה, זה שווה את כל. אני מתרגש מזה כמו ילד, יותר מ'מחוברים', כי פה אני צריך לעבוד. ההבדל הוא עצום. אני לא שולט בסיטואציה, אבל בלעדי לא קורה כלום".

נחמד שמתפעלים אותך?

"כן. ב'מחוברים' אף אחד לא אמר לי כלום. הדלקתי את המצלמה, דיברתי, כיביתי. לא אוהב את התוצאה - מוחק. זה מגניב לביים את עצמך אבל הסיטואציה כאן חדשה לי. אני צריך להשתפר, אני מאוד ADD וצריך להיות יותר מרוכז. גם אם אני עושה איזו טעות, אז זה לא פריים טיים. זה כמו לעשות טראק. כאילו יש לנו להקה וכותבים ביחד שיר. האנרגיה טובה, אני בא לשם ואני שמח. עצם העשייה עצמה היא בית ספר וזה תמיד כיף. אני לומד משהו חדש עם מערכת שלמה".

מטרה נוספת של התוכנית היא למצוא את "האיש הכי גזור בישראל", כך לפי סקאזי. "התוכנית הולכת יותר על הקומי, לא על העומק ועל מי אתה בפנים. אני זה לא הנושא עצמו. זאת תוכנית נונסנס, משוגעת, דאחקות רצח, צחוקים. במקום להיות יבשים וכבדים, אנחנו עושים במקביל עוד דברים ויש איזון. זה אינטרנטי, מהיר, מלא תזוזות, רץ, טס, לא מסך תקוע ומשעמם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל אנשי הרצועה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמרו לי שאתה מארח אנשים ש"היה להם את האומץ" להיות איתך באולפן סגור. למה צריך אומץ?

"כי בואי נגיד שאם יש אמן שהוא שמרן ונופל על שאלות מביכות, או כל מיני דברים שעולים לי בראש באותו הרגע, אז הוא צריך לדעת לענות על זה. אם אותי ישאלו שאלות נונסנס וינסו לתפוס אותי בקטנות, לא חושב שזה יעבוד כל כך".

סקאזי צודק. כזכור, הוא התארח בעבר בערוץ בתוכנית של עינת שרוף ואלירז שדה. כששרוף הזמינה אותו לאולפן, היא צעקה "תנו לי ס', תנו לי ק', תנו לי א', תנו לי ז'"- וסקאזי התפרץ לדבריה ואמר לה "ו-ז' תקבלי". "אף אחד לא שוכח את זה (צוחק). היא הרימה לי להנחתה כזאת שגם אם זה בדאחקה, אסור לעשות לי דברים כאלה כי אני עונה".

של מי היה הרעיון לחבר אותך לשוקר חשמלי?

"של דודי (כהן, מי שעומד מאחורי הדמות של ציקי לאבין - נ.ה). הסכמתי כי זה רעיון מצחיק. זה נותן לאורח סוג של הרגשה של ביטחון, שהוא יכול להשתיק אותי. אם אני מגזים את מחשמלת אותי ואני נעצר. שירי הרגה אותי עכשיו, עם ההורמונים של ההריון היא חשמלה אותי איזה 40 פעמים. הנה עוד יש לי סימנים, זה גם נפוח. זה שוקר של כלבים גדולים".

אתה מנסה להגיד שאתה כלב?

"לא, רק השוקר. אני מנסה להגיד שאני אוהב דוגי סטייל".

סקאזי. נמרוד סונדרס
את ערוץ הטלוויזיה לכלבים אתה מכיר?/נמרוד סונדרס

מלבד צילומי התוכנית, לסקאזי יש עוד משהו כמו טריליון הופעות שממלאות את הלו"ז הצפוף להחריד שלו. ב-1 במרץ הוא יופיע בפסטיבל רוק באילת וימשיך להופיע בארץ, ומעבר לזה הוא סגור להופעות מסביב לעולם, בין היתר בקוריאה הדרומית, ברזיל, יפן, ארגנטינה והודו.

רוב הציבור מכיר את הפנים שלך אבל למוזיקה שלך אין נוכחות ברחוב הישראלי. זה מבאס?

"לא. לפני שבוע הוצאתי טראק בסאונדקלאוד, ישר היו לי 40,000 הורדות, גם בארץ וגם מחו"ל. היום רדיו זה לא מעניין. ואת יודעת מה? גם טלוויזיה זה לא מעניין באמת. יוטיוב מעניין. סאונדקלאוד מעניין. זה הדברים שאני אישית אוהב, בתור מישהו שמכור לאינטרנט".

בקרוב תופיע בפסטיבל מוזיקה בחסות רשת מלונות, אתה פרזנטור של חברת אופנה וכבר הופעת בגמר של "כוכב נולד". אפשר להגיד שאתה במיינסטרים. נעים לך שם?

"מבחינה מוזיקלית, אני היום במצב שאני יכול באמת לעשות את האנדרגראונד בשקט. באי.פי שאני עובד עליו עכשיו אין היגיון. מי שיקשיב לו יחשוב שחזרתי בוייב עשר שנים אחורה עם סאונד של עשר שנים קדימה. אם סקאזי של שנת 2000 היה מאמין שאגיע לזה? לא, אבל לסקאזי של אז היה חזון. הוא ראה רייבים, ראה את הכל גודל. הוא רצה להיות בחו"ל והגיע לשם. ועכשיו הוא רוצה יותר".

האם רמיקס לשיר של שירי מימון זה מה שעולם האלקטרוניקה זקוק לו כעת?

"בשביל הדי.ג'ייז שהזמנתי לתוכנית - כן. אני לא מעורב פה מבחינה מוזיקלית. אם היינו עושים רק את מה שאני רוצה, זה היה ממש הארדקור. אני לא הולך רק על האנדרגראונד, אלא גם על המיינסטרים. למשל, הדי.ג'יי שניצח עכשיו עם הרמיקס לשירי, מוציא את הסינגל רשמית בהליקון. בתוכנית אחת. בום. זו הסיבה שאנחנו פה, לחשוף את האנשים האלה. במקום לשרוץ בברים כמו איזה מסכנים, התוכנית יכולה להרים אותם דרגה אחת למעלה. גם אני הייתי רוצה שיעזרו לי בקטע הזה בזמנו".

סקאזי. נמרוד סונדרס
כמו בוס/נמרוד סונדרס

אם היית יכול לבחור כל אחד, את מי היית שמח לארח?

"הייתי רוצה לארח את החבר'ה של ג'קאס, בסקשן של הגזורים. יש בי איזו הערצה לטירוף שלהם. מבחינת היוצרים, הייתי שמח לעשות ראש בראש בין סקרילקס ל-NERO (מפיקים ודי.ג'ייז בינלאומיים שפועלים בז'אנר הדאבסטפ - נ.ה) שזה סטייל ושיק. בתור אורחים הייתי מביא את מיוז. אני שבור על הלהקה הזאת.

אם לסקרילקס היתה תוכנית לייט נייט, היית צופה בה?

"בטח, הוא חבר. הוא חמוד ויוצר אדיר, אבל בתור אישיות הוא חנון. הוא עשה בשנתיים את מה שאף אחד לא עשה במוזיקה האלקטרונית בעשור. הוא המציא סגנון, לקח שלושה פרסי גראמי, וכל זה תוך שנה-שנה וחצי".

למי מיועדת התוכנית מבחינתך?

"לקהל של חבר'ה צעירים, של לילה, בני 15 שמבינים את השפה שאנחנו מדברים. לא לאמא שלי".

אתה בן 36. מאיפה אתה יודע מה מעניין חבר'ה בני 15?

"אני יודע כי אני משחק איתם באקס בוקס אונליין ויש לי איתם דיבור. כל יום אני גם מקדיש שעה יש לענות לכולם בעמוד הפייסבוק שלי. אני יודע מה הוייב, מה האנרגיה בשוק. אני מהשומרים על קשר, אני חייב להיות ככה. אני לא יכול שאיזה יחצן יעשה זאת במקומי. זה לא עובד ככה".

על איזה יוצרים אלקטרוניים היית ממליץ להם?

"בורגור, אינפקטד מאשרום, גיא גרבר. זה מאסט, חובה. כל ישראלי צריך לשמוע אותם. זו השלישיה המנצחת שלנו שמביאה הרבה כבוד למדינה. אישית אני אוהב אותם מאוד, מעריץ. מבחינת יוצרים שפועלים בארץ - אני בדיוק נכנס עכשיו לכל התחום הזה בגלל התוכנית. כל מי שהיה אצלנו עד עכשיו, לא איכזב".

אבל אם אתה אפילו לא זוכר את השם שלהם, אולי הם לא כאלה טובים?

"לא נו, אני אומר לך שהם טובים, אני פשוט טמבל ADD. אני, עם טלפרומפטר וכרטיסיה, עדיין לא יודע את הטקסטים. תאמיני לי שהם בסדר".

מחכים לתוכנית של סקאזי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully