וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה המצופה בעולם מגיעה לישראל

3.2.2013 / 10:13

"House of Cards", הדרמה המדוברת של שירות הסטרימינג נטפליקס, בכיכובו של קווין ספייסי, נרכשה לשידור ב-yes וב-HOT. עוד בחברת הלווין: העונה החדשה של "משפחה בהפרעה"

(עדכון אחרון - 14:15)

יומיים אחרי שהושקה ביום שישי האחרון אחרי חודשים של באזז, חברות yes ו-HOT הודיעו על שרכשו לשידור את "House of Cards", הדרמה הפוליטית החדשה של שירות הסטרימינג נטפליקס, בבימויו של דיוויד פינצ'ר ובכיכובו, בין היתר, של קווין ספייסי.

הסדרה תעלה במלואה בשירות ה-VOD של yes ב-11 בפברואר ובחודש מרץ תשובץ בלוח השידורים של של ערוץ yes Oh. בחברת הכבלים היא תעלה בקרוב ב-HOT3 ו-HOT VOD.

מכיוון שנטפליקס אינו ערוץ טלוויזיה אלא שירות סטרימינג לפי דרישה, כל 13 פרקי הסדרה הועלו אליו בו-זמנית. "דמיינו אם ספרים היו יוצאים לאור רק עם פרק אחד בשבוע, שזמין לקריאה רק בשעה מסויימת ביום מסוים", אמר מנכ"ל החברה. "ואז פתאום מישהו סובב את התג, ואיפשר לאנשים ליהנות מספר שלם, בזמן ובמקום שלו. זה בדיוק השינוי שאנו מביאים, זה העתיד של הטלוויזיה, זו המשמעות של טלוויזיה באינטרנט".

סדרה מדוברת נוספת שהופקה בלעדית עבור נטפליקס ותשודר בה בקרוב היא העונה הרביעית של הקומדיה המצוינת "משפחה בהפרעה", שתעלה בחודש מאי, ובארץ תשודר גם היא ב-yes, באופן בלעדי. כמו כן, תשודר בחברת הלווין גם דרמת המדע בדיוני "המלוק גרוב" של איליי רות'.


"House of Cards" מבוססת על מיני-סדרה בריטית של BBC שנשאה את אותו שם ושודרה ברשת BBC בשנות התשעים, ועל פי הדיווחים, הושקעו בהפקתה ב-100 מיליון דולר, כאשר עונתה השנייה הוזמנה עוד בטרם הסתיימו צילומי הראשונה.

הסדרה מציגה את מאחורי הקלעים במסדרונות של וושינגטון בת זממנו, ומציגה את השחיתות, תאוות הבצע והמרדף אחר כוח והשפעה. במרכז העלילה עומדת דמותו של פרנסיס אנרווד (ספייסי), איש קונגרס מהמפלגה הדמוקרטית שזומם את הפלת הנשיא שזה עתה נבחר, לאחר שהוא עצמו לא זכה למשרה בקבינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully