וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: שעתם של הזומבים

3.2.2013 / 12:57

”מת עליה”, הקומדיה הרומנטית החדשה על יחסי זומבי ובת אדם, מחליפה את ”דמדומים” כסיפור האהבה הבין מיני הכי פופולרי; בינתיים, סילבסטר סטאלון מתרסק בקופות

יח"צ - חד פעמי

סדרת "דמדומים" שהסתיימה הותירה חורים גדולים בלוח ההפצות השנתי, שסרטים רבים מנסים למלא בדרכים שונות. "מת עליה" ("Warm Bodies") נראה כאילו הוא בוחר באחת הדרכים המתבקשות ביותר: לא רומן בין בחורה וערפד, אלא בין בחורה וזומבי. סרטו של ג'ונתן לוין ("50/50") אמנם לא התקרב למשהו שמזכיר את הכנסותיה של סדרת "דמדומים", אבל הרעיון המוזר של "מת עליה" לא הפחיד את הקהל, שהכניס לסרט כ-20 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, ואת המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות השבועיים - הצלחה נאה.

לפני שבועיים, ארנולד שוורצנגר למד על בשרו שזמנו ככוכב אקשן ששמו לבדו יכול להביא צופים לאולמות עבר. זה קרה כש"עומד אחרון" בכיכובו פתח עם כ-6 מיליון דולר בלבד. בשבוע שעבר, "פארקר" עם ג'ייסון סטטהאם השיג כ-7 מיליון. השבוע, סילבסטר סטאלון – החצי השני בזוג ענקי השרירים והאקשן מהאייטיז – למד שמצבו אינו טוב יותר. "כדור בראש", הסרט החדש בכיכובו של סטאלון, הכניס כ-1.7 מיליון דולר ביום הראשון להפצתו, ולא בטוח שיגיע אפילו ל-5 מיליון דולר לאורך סוף השבוע – פתיחה גרועה עוד יותר מזו של שוורצנגר. כוכב האקשן הבא שינסה את כוחו הוא ברוס וויליס, ש"מת לחיות ביום טוב" שלו ייצא בעוד שבועיים – אבל הוא לפחות נהנה מיתרון של סדרת סרטים מוכרת ואהובה. אם גם הוא ייכשל, כל השרירנים הקשוחים האלה ייאלצו להתמודד עם העובדה שהאופן היחיד שבו הם עדיין מגייסים סכומים משמעותיים הוא כשכולם משתפים פעולה ב"בלתי נשכחים".

הסרט על הזומבי המאוהב הוריד את סרט האקשן על הנזל וגרטל (תיאורי הסרטים בעונה הזאת נוטים להיות מוזרים) למקום השני, אבל "קוטלי המכשפות" לא התרסק, והשיג השבוע עוד כ-8.5 מיליון דולר. "אופטימיות היא שם המשחק" הוא הסרט היציב של התקופה האחרונה: בעוד סרטי אוסקר אחרים, כמו "עלובי החיים" ו"כוננות עם שחר" כבר באו וחלפו, השמועה על סרט הפיל-גוד של דייויד או. ראסל ממשיכה להתפשט, והסרט שומר על יציבות. השבוע הוא עולה למקום השלישי, ומשיג עוד כ-7 מיליון דולר, כשהוא מתקדם באיטיות לכיוון 100 מיליון דולר.

מחכים ל"מת עליה"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully