וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: אסף אמדורסקי וישראל גוריון שרים דודאים

4.2.2013 / 8:05

ישראל גוריון ואסף אמדורסקי משחררים סינגל ראשון מתוך אלבומם הכולל גרסאות חדשות לשירי הדודאים. האזינו לשיר הקלאסי "הבלדה לשיער הארוך והשיער הקצר" בעיבוד החדש

יח"צ - חד פעמי
הבלדה על השיער הארוך והשיער הקצר.
הבלדה על השיער הארוך והשיער הקצר

"שרים דודאים", המופע המשותף של אסף אמדורסקי וישראל גוריון, רץ ללא הפסקה בכל רחבי הארץ כבר מעל לשנתיים והפך להצלחה גדולה. לפני חצי שנה החליט אמדורסקי הבן להקליט את שירי המופע המשותף שלו עם גוריון לאלבום. השניים התכנסו באולפן והוא העניק לשירים הנפלאים של הדודאים את הסאונד והמגע המפורסמים שלו, תוך ניסיון להעביר את התחושה שהוא וגוריון חשים בהופעות יחד על הבמה- כאשר לקהל יש חלק מאוד משמעותי בכך.

עכשיו הם מוציאים את הביצוע שלהם לשיר "הבלדה לשיר הארוך והשיער הקצר", שאת הטקסט שלו כתב יהודה עמיחי. באלבום משתתפות גם חבורות הזמר היוצאים בגדרם וגני שיר בניצוחו של דורון שנקר, וכן אנסמבל כלי פריטה "שפיה". עוד באלבום - שיר חדש אותו כתב והלחין גוריון . הופעת השקה חגיגית יקיים הצמד ב-1 במרץ בתיאטרון הבימה בתל אביב.

כזכור, החבר המקורי בהרכב, לצד גוריון, היה המוזיקאי המנוח בני אמדורסקי, אביו של אסף. יחד עם גוריון היוו השניים את אחד מהצמדים הבולטים בהיסטוריה של הזמר העברי. השניים הכירו כאשר נפגשו במסיבה, החלו לשיר יחד וגילו את ההרמוניה המיוחדת שיוצר השילוב בין הקולות שלהם, שילוב שזוכה לגלגול חדש ויצירתי בשיתוף הפעולה של גוריוסן ואמדורסקי הבן.

מה חשבתם על הביצוע? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully