וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2013 בזירה הבין תחומית: סער סקלי וסהר עזימי

בוגרי "האח הגדול" ו"דה וויס" הם בין השמות הכלולים בעונה החדשה של הזירה בירושלים, לצד נועם ענבר, סולן הבילויים, ועוד שלל אנשי במה ויוצרים אלטרנטיביים

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (ראשון), הציג המנהל האמנותי של הזירה הבין תחומית בירושלים, גיא בירן, את רפרטואר הזירה לעונה הקרובה. הזירה הבין תחומית היא גוף אמנותי ייחודי בנוף התרבות המקומית, הממקד את פעילותו בתחומים שונים של אמנויות הבמה ובשילוב ביניהן - תיאטרון, מחול, מוסיקה, מיצג ומולטימדיה, פרויקטים מיוחדים של אמנות המופע ואמנות פלסטית, תוך דגש על מתן במה לטיפוח אמנים ירושלמים צעירים.

העונה החדשה שנחשפה תכלול בין היתר בכורה להצגה "רפול והים" מאת יונתן לוי (יוצר ההצגה "סדאם חוסיין" , ששמשיכה לרוץ בזירה ובה משחק גם יוצא "האח הגדול" סער סקלי), שנוצרה בשיתוף עם המוזיקאי נועם ענבר (הבילויים); וכן "היידי" מאת ובהשתתפות ענבל יומטוביאן ובבימוי אנה ווילד. בנוסף, תוכנית המחול הוותיקה מחול חדש תמשיך, כעת בניהולו של הכוריאוגרף סהר עזימי (שהתמודד ב"דה וייס" השנה). התוכנית תוביל ליצירות חדשות של המשתתפים, שיוצגו באירועי זירת מחול בקיץ 2013.

פסטיבל קולה של המילה הוותיק ישנה השנה מתכונת, ויקבל אופי חדש בדמות אירוע בן שלושה ימים של מסע-אודיו-ויזואלי. הקהל יחולק לקבוצות וילך במסלולים מונחים בעוד צוות האמנים הבין-תחומי שיהיה אחראי על כל מסלול, יצור מופע המבוסס על טקסטים ונאומים מוקלטים שנאמרו בעבר, בהקשר לאותו מסלול.

שיתופי פעולה בינלאומיים יכללו את קבוצת התיאטרון Komuna Warszawa מוורשה, וכן שיתוף פעולה עם תיאטרון Target Margin Theater מניו יורק ובניהולו האמנותי של דיוויד הרשקוביץ.

מה דעתכם על העונה החדשה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully