וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברי סחרוף, אהובה עוזרי ועוד יופיעו בפסטיבל הפיוט

פסטיבל הפיוט יתקיים השנה זו הפעם השלישית ויציג כמיטב המסורת טקסטים עתיקים בביצועים עכשוויים. בין המופיעים: דניאל זמיר, ברי סחרוף, רביד כחלני, שי צברי ואהובה עוזרי

פסטיבל זמן פיוט, ביוזמת והפקת מרכז ברודט לתרבות יהודית, יתקיים בתל אביב בתאריכים 4,6,7,9 ו-11 במרץ. הפסטיבל, שיתקיים זו השנה השלישית, יציג השנה, בין היתר, הופעות של דניאל זמיר, ברי סחרוף, קובי אפללו, יונתן רזאל, שי צברי, אהובה עוזרי, להקת המדרגות, ארז לב ארי, דביר כהן ורביד כחלני.

השנה יוקדש המופע המרכזי של הפסטיבל לפיוט ולניגון האשכנזי, שמקומם נפקד ברנסנס התרבותי של הפיוט. במסגרת מופע זה, שייקרא "ניגון מכוון – מחווה לפיוט ולניגון האשכנזי", דניאל זמיר יארח את ברי סחרוף, יונתן רזאל וקובי אפללו. המופע מנער את האבק מעל הפיוט והניגון האשכנזי הנשכח ומעניק לו פרשנות חדשה, בועטת ועכשווית. עיקר תפארתה של המסורת המוזיקלית האשכנזית הוא בעיקר בניגונים שהתפתחו בחצרות החסידיות אשר יצרו עושר של ניגונים עם דגש מועט על הטקסט. אולם מהפכת הפיוט, שפקדה את עולם המוזיקה הישראלי בעשור האחרון, פסחה והותירה את הפיוט והניגון האשכנזי מאחור.

בנוסף, היקף האירועים התרחב ולצד המופע המרכזי אשר יתקיים במוזיאון תל אביב לאמנות, יתקיימו ארבעה מופעים נוספים באודיטוריום של מרכז ברודט, ביניהם מופע של שי צברי שיארח את אהובה עוזרי, להקת המדרגות עם ארז בן ארי במחווה לרבי אברהם אבן עזרא, דביר כהן ו"מיתרי דוד" מארחים את רביד כחלני במופע "סערות תימן" ו"הפיוט שנשכח- פיוטים שלא נס ליחם" בהנחייתו וניצוחו של החזן נפתלי הרשטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully