וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: דסטין הופמן נגד ארגוני זכויות בעלי חיים

8.2.2013 / 0:06

דסטין הופמן משתלח בארגוני זכויות בעלי חיים ואתרי רכילויות על שהביאו לירידתה של "לאק", סלבס מכוערים יעברו מהפך ב"הברבור", רוזאן חוזרת למסך ועוד חדשות טלוויזיה

דסטין הופמן פותח פה על PETA ו-TMZ

הסדרה "לאק" של HBO עוררה באזז עצום עם עלייתה בשנה שעברה. אולם הדרמה על מרוצי סוסים בכיכוב זוכה האוסקר דסטין הופמן זכתה לחיים קצרים במיוחד, ובוטלה עוד לפני תום העונה הראשונה, בין היתר בשל מותם של מספר סוסים על הסט. כעת, יש מי שמפנה אצבעות מאשימות.

בראיון שערך הופמן לאחרונה, האשים הכוכב את ארגון ההגנה על זכויות בעלי החיים PETA ואת אתר הרכילות TMZ באחריות לביטול הסדרה. "אם אתה כותב בגוגל 'דו"ח פאוליק', זה אתר מירוצי סוסים, ובדו"ח הזה נמצאת הסיבה האמיתית לביטול התוכנית", אמר הופמן, "זה היה שיתוף פעולה בין PETA ו-TMZ. זה מעניין, כי אתרים כמו TMZ, חושבים שהם חדשות וזו טעות. כשעשינו את 'כל אנשי הנשיא' (ב-1976), היית צריך שני מקורות כדי לאמת סיפור – והם לא צריכים שום מקור. הם רכילות, אבל הציבור מאמין למה שהם אומרים".

הופמן המשיך ואמר: "זה עדיין ממש כואב לי. לא בגללי או בגלל התכנית, אלא בגלל הכאב שהם גרמו ל-400 אנשי הצוות. ואני לא חושב שהם איבדו רגע אחד של שינה בגלל זה. זה היה מעוות לגמרי. כל אדם שבקיא במירוצי סוסים יודע שהם שוברים רגליים. ההאשמות כלפינו היו מעוותות. בכל פעם שהרצנו את הסוסים, נתנו להם אח"כ לנוח. הם רצו 20 שניות ונחו שעה".

מתחרה ב"אמריקן איידול" הודה: שיקרתי לגבי הפציעה בצבא

סיפורו של המתמודד מת'יו פארמר בעונה ה-12 של "אמריקן איידול", נשמע כמו החומר הגולמי שממנו עשוי ריאליטי: הזמר החתיך בן ה-26, שבה את לבם של השופטים עם קול מיוחד וסיפור מרגש - לדבריו, הוא סבל מפגיעת ראש שאירעה במהלך שירותו הצבאי בכווית. לאודישן הוא הביא גם את בתו הקטנה שכמובן שבתה את לב השופטים, במיוחד לאחר שכינה אותה "נס" כיוון שהפך לעקר בגלל התרופות שלקח לטיפול בפציעתו. תוסיפו על כל זה את העובדה שהוא הקדיש את האודישן שלו לחבריו שנהרגו במלחמה, ויש לכם כוכב.

אולם זמן לא רב לאחר מכן, החלו סדקים בסיפור. פארמר טען כי מפיקי התוכנית השתמשו בעריכה ובתמונות שלא הוא סיפק להם על מנת לייצר את הסיפור המרגש. לאחר מכן חזר בו פארמר מכל הצהרותיו והודיע על פרישה מהתוכנית. "הכל היה שקרים", אמר בהצהרה. "למעשה, אני משקר מגיל מאוד צעיר ויש לי בעיה עם זה. אני יוצא פה בהצהרה (למרות שהתבקשתי שלא) כיוון שאני רוצה לנקות את מצפוני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"בן אנד ג'ריס" השיקו טעם חדש כמחווה לסיום הסדרה "רוק 30"

טעימה מהפרק האחרון של הסדרה (זהירות! ספוילר):

חברת הגלידות המפורסמת השיקה השבוע טעם מיוחד לרגל סיום הקומדיה "רוק 30" בניצוחה של טינה פיי. הטעם נקרא "פרוזן יוגורט יווני: ליז למון" על שם דמותה של פיי בסדרה, והוא מכיל יוגורט בטעם לימון עם שילוב של נגיעות אוכמניות. הטעם הושק באותו ערב בו שודר הפרק האחרון של הסדרה. לא מדובר בפעם הראשונה שהחברה מוציאה טעם כמחווה לסדרת טלוויזיה: בשנים עברו זכו המנחים ג'ימי פאלון וסטיבן קולבר לטעמים משלהם, וגם מערכון ידוע של “Saturday Night Live” זכה לקבל טעם משלו.

הריאליטי השערורייתי "הברבור" חוזר בגרסת הסלבס

ב-2004 שודרה לראשונה תכנית הריאליטי "הברבור" שבמהלך כל פרק שלה הוצגו שתי נשים שבמשך שלושה חודשים עברו תהליך אינטנסיבי של ניתוחים פלסטיים, טיפולים פסיכולוגיים ואימונים גופניים על מנת להפוך מברווזון מכוער לברבור יפה תואר. התכנית עוררה סערה בקרב מבקרי הטלוויזיה שתהו על ההיבטים האתיים של התוכנית. השבוע הודיעה רשת FOX כי רכשה פרק ספיישל של התוכנית בו ישתתפו סלבס שמרגישים כמו ברווזונים מכוערים, ורוצים להיות ברבורים. טרם ידוע מי יהיו המשתתפים, אולם מקור בהפקה מסר כי הם שמים את עיניהם על כוכבת שערוריית קלינטון - מוניקה לוינסקי - ובוגרת הסדרה "ימים מאושרים" ארין מורן.

רוזאן בר חוזרת לפריים טיים

הרואסט של רוזאן בר. John Shearer, AP
חוזרת למקום ממנו התחילה. רוזאן בר/AP, John Shearer

אחרי שהתמודדה במרוץ לנשיאות ארה"ב, כיכבה בריאליטי משלה ובעיקר עשתה הרבה רעש וצלצולים, הקומיקאית רוזאן בר חוזרת לנקודת ההתחלה. בר תפיק ותככב בקומדיה חדשה מבית רשת NBC, זאת לאחר שבשנה שעברה, ויתרה הרשת על שירותיה בפיילוט דומה.

דסטין הופמן הגזים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully