וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלתי הפיך" ו"אמא ואבאז" ימשיכו לעונות נוספות

שתי הסדרות אשר עוסקות כל אחת בדרכה במורכבות התא המשפחתי ועונתן הראשונה משודרת בימים אלה, ימשיכו לעונה שנייה, כך נודע לוואלה! תרבות

הסדרות הקומיות "אמא ואבאז" של טדי הפקות (המשודרת ב-HOT) ו"בלתי הפיך" של זכיינית ערוץ 2 רשת, צפויות להמשיך כל אחת מהן גם לעונה שנייה, כך נודע לוואלה! תרבות. "אבא ואבאז" נמצאת בעיצומה של עונתה הראשונה ואילו "בלתי הפיך" המשודרת בערוץ 2 הושקה רק לפני שבועיים. פרק הבכורה של האחרונה השיג השקה נאה של 34% רייטינג, כאשר הפרק השני שלה רשם נתון אף גבוה מכך עם 35.3%. לאור הנתונים,כבר עתה שוקלת הזכיינית באופן חיובי את חידוש הסדרה לעונה נוספת.

"בלתי הפיך", בכיכובם של עדי אשכנזי ושמואל וילוז'ני נוצרה על ידי המחזאית, הבמאית והתסריטאית סיגל אבין (שגם ביימה) והעיתונאי והסופר רענן שקד. הסדרה עוקבת אחר התמודדותם של בני זוג עםהצטרפותה של תינוקת חדשה לתא המשפחתי.

מי שגם תזכה, כאמור, לעונה נוספת היא "אבא ואבאז", הקומדיה הנועזת החדשה של התסריטאי אבנר ברנהיימר שמביאה את סיפורם שלושה הורים: זוג הומואים (יהודה לוי ויפתח קליין) ורווקה סטרייטית (מאיהדגן), שזה עתה נולד להם תינוק והם מנסים לפלס דרך משלהם בתא משפחתי חדש, שאין בו חוקים, כללים ומסורת.

ברשת סירבו להגיב לדברים. ב-HOT אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully