וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד צבע טרי חוזר עם חידושים והפתעות

5.2.2013 / 16:58

יריד האמנות יתקיים זו השנה השישית בחודש מאי הקרוב והפעם יכלול מהדורה נוספת בשם "צבע טרי/עיצוב"

יריד צבע טרי לאמנות עכשווית יתקיים בתאריכים 21-25 במאי זו הפעם השישית. השנה, יוצאת לדרך גם יוזמה חדשה של היריד - "צבע טרי/עיצוב" שיתקיים לראשונה באותו המתחם וייהנה מהקהל ומהמוניטין של צבע טרי. היריד שהוקם כזרז לפעילות שדה האמנות בישראל, מרחיב כעת את פעילותו גם לתחום העיצוב כדי לבצע בו מהלך דומה לזה שעשה באמנות. מטרות היריד הן לאפשר חשיפה, הכרה והכנסה למעצביםולעוסקים בעיצוב, לקרב את הקהל הרחב לעיצוב במיטבו, ולענות על הביקוש הגובר מצד אוהבי עיצוב ואספנים לרכישת פריטים מקוריים וחדשניים. היריד יקיים שיתופי פעולה עם מוסדות העיצוב המובילים בארץ,ובראשם מוזיאון העיצוב חולון. המטרה היא הצגת תמונת מצב עדכנית של עולם העיצוב העכשווי בישראל.

בשנתו הראשונה של "צבע טרי/עיצוב", מוזמן הקהל הרחב לקחת חלק במימונו דרך פלטפורמה באתר Headstart בתרומות כספיות הנעות בין 70 ל-10 אלף שקלים. בתמורה לכסף, "צבע טרי"יעניק למי שתרם אותו הטבות שונות – בין היתר כניסה מהירה ללא מעבר בקופות וקטלוג, דרך כניסות רב פעמיות ליריד ועד השתתפות בערב התצוגה המקדימה וחבילות VIP.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבע טרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוזמות ומנהלות צבע טרי הן המנכ"ל שרון טילינגר, והמנהלת אמנותית והאוצרת יפעת גוריון. ביריד גלריות מובילות לצד צעירות, כמו גם עשרות אמנים עצמאיים הנבחרים על ידי ועדת קבלה מקצועית. מדי שנה בשנהמבקרים ביריד יותר מ-30,000 איש, הרוכשים עבודות אמנות עכשווית ומאפשרים לאמנים להתפרנס מכישרונם.

השנה, צבע טרי יתקיים במרכז הלוגיסטי החדש של עיריית תל-אביב-יפו בתל גיבורים בדרום תל אביב. המרכז הלוגיסטי נועד לשרת את כל אגפי התפעול של העירייה: תברואה, ביטחון, צי הרכב, רכש ולוגיסטיקה ועוד.במהלך ימי היריד, טרם פתיחת המרכז הלוגיסטי, יהפוך שטחו הפתוח והמבנים בו למתחם תרבות לשבוע אחד בסיוע העירייה.

"'תל אביב-יפו' ו'תרבות' הן מילים נרדפו", כך נמסר מראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי. "פריחה תרבותית ואמנותית חסרת תקדים מתחוללת במרחבי העיר, מעייני היצירה נובעים בה בכל יום מימות השנה, והיאעצמה משמשת מקור השראה ומוזה למוחם הקודח של אמנים, יוצרים ואוהבים. בתוך השפע התרבותי הזה, בשקט ובהתמדה, כובש לו יריד צבע טרי את מעמדו כנדבך חשוב באירועי האמנות בעיר. יריד זה מזמן חוויהבלתי אמצעית עם מיטב האמנות הישראלית העכשווית, והוא עומד בכל קנה מידה איכותי ברמה בין-לאומית".

  • עוד באותו נושא:
  • צבע טרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully