וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם בום פם

6.2.2013 / 0:12

לקראת מופע העשור החגיגי, חברי להקת בום פם בוחרים את האלבומים שעיצבו את עולמם המוזיקלי – מבלוז רוק חללי משנות ה-70 ועד אינדסטריאל מטאל אנטי ממסדי

אורי כנרות: טיים אימפלה – Lonerism

רוק פסיכדלי מודרני ברמות גבוהות. להקה אוסטרלית צעירה יחסית שסוחפת את המאזין במנהרת זמן 40 שנה אחורנית, אך למרות זאת, הגישה וההפקה מאוד מחוברים לתקופתנו. דיסטורשנים של קצפת, תופים קריספיים וצלילות ארוכות.

אורי כנרות: Steve Miller Band - Fly Like An Eagle

סטיב מילר הוא קודם כל זמר מדהים, אחר כך גיטריסט מעולה ובנוסף יודע לכתוב שירים. אם יש כזה דבר בלוז/רוק מהחלל אז זה האלבום שהמציא אותו. המון אווירה, ובעיקר מקבץ של שירים מצויינים - המרגש מבינהם הוא "Serenade".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יובל "טובי" זולוטוב: עומר קורשיד - belly dance from lebanon

גיטריסט על מצרי משנות השבעים, שמשלב מוזיקה ערבית מצרית אותנטית עם נגינה וסאונדים מערביים. ולא דומה לשום דבר אחר ששמעתם, ועושה חשק לנסוע לקהיר לשתות עראק.

איתמר לוי: דווין טאונסנד – Addicted

לאחר שפירק את להקת המטאל סטראפינג יאנג לד, התחיל טאונסנד את פרויקט הסולו שלו שזכה לשבחים רבים. האלבום יצא בשנת 2009, בה דווין שיתף פעולה עם הזמרת האגדית אנקה ואן גירסברגן. אלבום פופ מטאל עם סאונד עמוק, עמוס בהמון שכבות של סינתיסייזרים, גיטרות, קולות ותופים רצחניים. מומלץ מאוד.

איתמר לוי: מיניסטרי – Relapse

להקת האינדסטריאל מטאל שנוסדה בתחילת שנות ה-80 על ידי אל ג'ורגנסן הוציאה בשנת 2012, לאחר הפסקה של שש שנים, את האלבום הזה. כמו כל האלבומים של מיניסטרי, גם זה מורכב מגיטרות מהירות ותופים שתוכנתו במחשב. ג'ורגנסן שר כמובן נגד הממסד האמריקאי ונגד השחיתויות של העם האמריקאי. זה דיסק קשוח וכבד אך מרגש – לא מתאים לכל אחד, בעיקר לחובבי הז'אנר.

להקת בום פם תחגוג עשור של עשייה מוזיקלית בהופעה חגיגית שתתקיים ביום שישי הקרוב, 8 בפברואר, במועדון הבארבי בתל אביב. במופע יתארחו אמנים שונים עימם שיתף ההרכב פעולה בעבר, ביניהם קרולינה, בני בשן, עוזי רמירז ואייל תלמודי.

מה חשבתם על הבחירות? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בום פם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully