וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שי נובלמן בקליפ חדש. צפו

6.2.2013 / 0:15

המוזיקאי משחרר את קליפ על טהרת הספורט הנשי ל"אין לה אוויר", סינגל שני מתוך האלבום החדש "יומי הוא חלום" בו הוא מבצע לראשונה שירים בעברית

בימוי: ג'רמי יפה ,צילום: עומר לוטן ,עריכה: בילי לוי,הפקה: מעין פוס

הזמר והיוצר שי נובלמן משחרר את הקליפ לסינגל "אין לה אוויר" מתוך אלבומו החדש "יומי הוא חלום", שעתיד להיות האלבום הראשון של נובלמן בו הוא מבצע שירים בעברית. את האלבום, שיצא במלואו במהלך השנה הקרובה, הפיקו עוזי פיינרמן (בום פם, האחים רמירז, קרולינה) ונובלמן עצמו, והעבודה עליו ארכה לא פחות מחמש וחצי שנים.

בשיר מתארחים בילי לוי נובלמן בשירה ואלי לולאי ("רוקפור") בקולות. בקליפ מחבר נובלמן, שהגיש בעבר תוכניות ספורט שונות, בין שתי האהבות הגדולות שלו - מוזיקת רוק וספורט. הקליפ מצדיע לספורט הנשי בארץ, ומשתתפות בו כמה מהספורטאיות הצעירות המובילות בתחומן בישראל. ביים אותו ג'רמי יפה (שהוא, לצד נובלמן, קולגה שלנו כאן בוואלה!), והוא צולם על ידי עומר לוטן, נערך על ידי בילי לוי והופק על ידי מעין פוס.

בקליפ משתתפות גם הספורטאיות אולגה לנסקי (אצנית), טליה זנדברג (טניס), אופיר מורן (רכיבת סוסים), דיאנה רדמן (כדורגל), טל בן ארצי (קפיצה לרוחק) ובנות מועדון הסייף בכפר סבא. מי שחותמת את הקליפ בהופעתה היא הספורטאית אגנס קלטי בת ה-91. קלטי זכתה ב-10 מדליות אולימפיות, ועד היום מחזיקה בשיא עולמי לזכייה במספר הרב ביותר של מדליות אולימפיות אי פעם.

נובלמן יופיע ב-13 בפברואר במועדון לבונטין 7 בתל אביב ויארח את בני בשן.

מה חשבתם על הקליפ? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שי נובלמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully