וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפרומו לאלבום של We Are Ghosts

6.2.2013 / 12:10

הלהקה הקליטה את האלבום החדש שלהם במשך יומיים בתוך חלל ששימש בית חולים למצורעים בתחילת המאה הקודמת. צפו בפרומו לקראת יציאתו

We Are Ghosts הוא הרכב חריג. בכל מפגש שלו מתקבצים הנגנים במקום חדש ומתחילים לנגן מבלי לכתוב אף תו מראש ובלי לכתוב את הטקסטים. למעשה, כל המוזיקה באלבום החד שלהם, הינה תוצר של אלתור - צלילים שנולדו מהמוזיקאים והדהדו בין קירות המרתף. עד כה הספיקו אנשי We Are Ghosts להופיע על בימת פסטיבל האינדי הישראלי אינדינגב וגם בביתן הישראלי של הביאנלה "ארט באזל" שנערכה במיאמי בשנת 2011.

ההרכב הוקם בשנת 2009 על ידי המוזיקאי והאמן בנימין אסתרליס והוא מורכב ממעגל מתרחב של מוזיקאים ולא-מוזיקאים חובבי מוזיקה. . באלבום השתתפו שני קדר, רוי רגב (מונוטוק), גיא ביבי (פרוייקט הגומייה), גיא חג'ג', אורי דרור (נוריה), דני רווה, נועה מגר, אמיר ניר ואודי רז (מארש דונדורמה, הפשרות). באלבום התארחו אור חסון ותומר דמסקי (קולקטיב פרא).

האלבום החדש נוצר במהלך האירוע "We" - פסטי-כנס לקולקטיבים יוצרים, יוזמה של עונת התרבות בירושלים בשיתוף לאו ליברמן ויותם, רותם רוזנטל קלנר ממגזין "אף". הכנס נערך לראשונה בשנה שעברה ואיגד עשרות אמנים, מוזיקאים, משוררים ודי.ג'ייז מהארץ ומהעולם למפגש פסגה אינטנסיבי בן יומיים בחלל שבתחילת המאה הקודמת שימש כבית חולים למצורעים הנסן, ועמד נטוש במשך שנים. We Are Ghosts הקליטו בו את המוזיקה שלהם כאשר קהל של מאזינים שוטט במקום, נכנס, הקשיב, ובלי לדעת גם השפיע על המוזיקה שנוצרה לנגד עיניו. הכנס כולו הציג תערוכות, סדנאות, שיחות ומסיבות, בעוד הקהל הוזמן להשתתף ולבחון את ההקשריםשמציעה הפעולה המשותפת לעשייה תרבותית, ליחיד ולכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • We Are Ghosts

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully