וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: האזינו לסינגל החדש של הילי בוימל

7.2.2013 / 0:48

היוצרת והמבצעת ויתרה על החלום להיות חוקרת חלל והחליטה לפנות אל עולם המוזיקה. עכשיו היא מוציאה את הסינגל "מחול המציאות" מתוך אלבום הבכורה שהפיק אבי ליבוביץ'

יח"צ - חד פעמי

הילי בוימל בכלל רצתה להיות חוקרת חלל, אבל אז היא אחזה בגיטרה והתאהבה בעולם המוזיקה והכתיבה. היא עברה כמה גלגולים עם המוזיקה שלה כחברה בהרכבים שונים, ולפני שנה החליטה סופסוף להקליט את אלבום הבכורה שלה יחד עם המוזיקאי המוערך אבי ליבוביץ' - שכבר זכה בעבר בפרס ראש הממשלה להלחנה ועיבוד ופרס מפעל הפיס לאמנויות הבמה בתחום הג'אז.

הילי בוימל.
הילי בוימל

השניים הכירו כשניגנו יחד בלהקת השובבים, ולאחר שליבוביץ' האזין לסקיצות של בוימל החל החיבור ביניהם. תהליך העבודה על האלבום ארך כמעט שנה של חזרות עם נגנים ושישה ימי אולפן אינטנסיביים ומרתקים בהם הוקלט. בימים אלה מוציאה בוימל את הסינגל החדש "מחול המציאות", מתוך האלבום שכולל שירים שכתבה בעשור האחרון המשלבים בין רוק, פולק והשפעות של מוזיקת ג'אז.

כמו אישיותה של בוימל, גם הטקסטים והמוזיקה שלה הם דיאלוג בין מדע מדויק (בוימל הינה בעלת תואר בפיזיקה) לאמנות, בין טבע פראי לאורבניות, בין שקט לרעש ובין שלווה פנימית לעוצמות מנוגדות.

הופעותיה הקרובות של בוימל יתקיימו ב-9 בפברואר במועדון עשן הזמן בבאר שבע, ולאחר מכן ב-20 בפברואר במועדון האוזןבר בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully