וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה זכתה בגמר "חי בלה לה לנד 2"

הזמרת היא הזוכה הגדולה בגמר העונה השנייה של התוכנית, והיא תזכה להקליט סינגל בחברת התקליטים הבינלאומית גפן רקורדס

מאיה בוסקילה היא הזוכה בגמר העונה השנייה של "חי בלה לה לנד 2", שהתקיים הערב (רביעי). בוסקילה גברה על שאר מתמודדי התוכנית: שיר לוי, שרית אביטן, אלי זולטא, ליאת בנאי והראפר סאז. כבר בתחילת ההכרזה על המנצחת, הבהיר רון פייר, יו"ר גפן רקורדס, כי הזוכה של העונה הנוכחית הולכת להיות אישה ולא אחד המתמודדים הגברים.

"האופן שבו את שרה הוא כל כך ספציפי לאיזור שלך, שאני לא משוכנע שאת רוצה לשנות את הסאונד שלך. עם זאת, את מוכשרת ויפה מאוד ויכולה לעשות הרבה מאוד דברים", אמר פייר לאביטן כשפתח את ההכרזה על הזכייה.
"את כל כך לחוצה שלפעמים זה מלחיץ אותי מבחינת העבודה איתך בעתיד", אמר פייר לבוסקילה בהמשך. לאחר מכן הכריז - "הלב שלי הלילה גורם לי לרצות לבחור במאיה בוסקילה".

"חי בלה לה לנד 2" היא תוכנית ריאליטי בהפקת קופרמן הפקות ו-yes, אותה ביים שבי זרעיה. במסגרת התוכנית הוטסו ללוס אנג'לס שישה זמרים - מאיה בוסקילה, שיר לוי, שרית אביטן, אלי זולטא, ליאת בנאי והראפר סאז, במטרה לנסות ולהשתלב בתעשיית הבידור האמריקאית. מושיק עפיה, שהיה אמור להשתתף בעונה השנייה של התכנית, פרש במפתיע רגע לפני הטיסה הגדולה לארה"ב ולבסוף הוחלף על ידי סאז. במהלך העונה ליווה את המתמודדים הכוכב האורח קובי פרץ.

בלוג "לה לה לנד": מאיה בוסקילה ניצחה, בצדק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully