וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם אורן ברזילי

8.2.2013 / 16:18

לקראת הופעה חגיגית ביום האהבה, המוזיקאי ואיש מופע הארנבות של דוקטור קספר, אורן ברזילי, בוחר את האלבומים שהכי השפיעו עליו – מדאפט פאנק ועד החלונות הגבוהים

טום וויטס – The Black Rider

אפשר לומר שאני אוהב את רוב האלבומים של טום ווייטס, אבל יש משהו בזה שתפס אותי יותר מכולם. אפל מתמיד, עם כתיבת שירים משובחת, ובקיצור - אחד הטובים שיש.

ג'אסטיס - A Cross the Universe

בעקבות הסרט המעולה שנושא את אותו שם, החלטתי להקשיב לאלבום הזה שמוקלט בהופעה כמעט כולו, מושלם וערוך לסט אחד שנשמע כמו סרט מתח. בדיוק כשחשבתי שלעולם לא אוהב מוזיקה אלקטרונית, גיליתי שטעיתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דאפט פאנק - Homework

שמעתי טובים ממנו אבל מעולם לא שמעתי שום דבר כמותו. הייתי כל כך עסוק בלהקשיב לסגנונות אחרים ולקח זמן עד שנחשפתי לעולמם המופלא של הצמד הצרפתי הזה. מאז אני מכור לרוב העשייה שלהם.

פיונה אפל – The Idler Wheel

תמיד אהבתי שיר או שניים של פיונה אפל, אבל האלבומים שלה נשמעו כמו מסע אגו של המפיק הנבחר. באלבום הזה, לראשונה לטעמי, גברת אפל מראה את כוחה האדיר והמשתבח כקלאסיקה.

הנשמות הטהורות

מה יש לומר על קובץ של שירים מושלמים - הלוואי עליי.

רנסיד - ...And Out Come the Wolves

כמעט בטעות נתקלתי ברנסיד, אבל לפני שנים ראיתי קליפ שלהם מהתקליט הזה ופשוט לא האמנתי שיש כאלה דברים. כאן רנסיד יצאו מהבועה הקטנה שהיו בה והפכו לאגדיים. עד היום וכמעט בכל רגע נתון אשמח להקשיב לאלבום הזה

D'Angelo - Voodoo

אני לא חובב מוזיקת סול מודרנית אבל בתקליט הזה יש משהו שנשמע כל כך טוב, כל כך נכון. מדהים שעד היום הוא נשמע חדשני. אה - והשירים פשוט טובים.

סקרלט ג'והנסון - Anywhere I Lay My Head

אני חייב להתוודות שדרך האלבום הזה נגליתי לעולמו הקסום של טום ווייטס. אחת לחודש אני צולל לעולמות האופל עם התקליט הזה, שכולו קאברים לשירים של אדון ווייטס. סקארלט היא אחת הזמרות הטובות ביותר ששמעתי , וזו אחת ההפקות המקוריות ששמעתי.

רוקפור - האיש שראה הכל

כל כך קשה לכוון גבוהה ולפגוע,אבל הרוקפורים כל כך שיחקו אותה פה שאין מה לומר. קלאסיקה נצחית ולטעמי עולמית.

החלונות הגבוהים

אני יודע שכולם מאד אוהבים את התקליט הזה. אז גם אני מצטרף - יש משהו בכתיבה של שמוליק קראוס שמזכיר לי למה רציתי לכתוב שירים מילדות. לא הכי צבעוני שיש, אבל זה כל הקסם.

אורן ברזילי יופיע ביום האהבה, יום חמישי הקרוב, ה-14 בפברואר, במועדון האוזן בר בתל אביב. במופע יבצע בין היתר חומרים מאלבום הסולו החדש שלו.

מה חשבתם על הבחירות של אורן ברזילי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully