וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנובמבר הקרוב: הספר החדש בסדרת ברידג'ט ג'ונס

7.2.2013 / 17:51

הוצאת אלפרד איי. קנופף הכריזה היום כי הפרק החדש בעלילותיה של הרווקה האהובה משנות ה-90, שעל כתיבתו עמלה בימים אלה הלן פילדינג, יראה אור בארצות הברית לקראת סוף השנה

אפשר לפתוח יומנים: הספר החדש, השלישי במספר, בסדרת ברידג'ט ג'ונס מאת הלן פילדילנג, הפוגש את הרווקה הבריטית משנות ה-90 בשלב חדש בחייה בלונדון של ימינו, יראה אור בנובמבר 2013 – 14 שנים לאחר הספר הקודם בסדרה. סוני מהטה, העורכת הראשית של הוצאת אלפרד איי. קונפף שאמונה על הפצת הספר בארצות הברית, הכריזה על כך והוסיפה כי "סופרים מעטים מסוגלים להתחרות ביכולתה של הלן פילדינג ללכוד את רוחה של האשה המודרנית. חיכיתי זמן רב לגלות מהו הצעד הבא עבור ברידג'ט ג'ונס, ואני שמחה שהיא חזרה". ההדפסה הראשונה של הספר תכלול גם גרסה דיגיטלית וכן גרסת ספר שמע.

כידוע, יצאו גם שני סרטים המבוססים על הספרים, בכיכובם של יו גרנט, קולין פירת' ורנה זלווגר. "הספר החדש יתרחש בלונדון של ימינו, עם עלילה חדשה לחלוטין עבור ברידג'ט", הצהירה פילדינג לפני מספר חודשים. "אם אנשים יצחקו בזמן קריאת הספר כמו שאני צחקתי בזמן שכתבתי אותו, אהיה מאושרת". עדיין לא נמסרו פרטים ממשיים לגבי עלילת הספר.

דמותה של ג'ונס התחילה בתור טור בעיתון הבריטי האינדיפנדנט בשנת 1995. הטור עקב אחר חייה של רווקה לונדונית בת 30 פלוס. הספר הראשון שהתבסס על הטור, "יומנה של ברידג'ט ג'ונס", ראה אור בשנת 1996 והתקבל באהדה רבה. הספר ליווה את ברידג'ט בחיי היום יום, ובמיוחד את הדילמה הרומנטית הנצחית בין דארסי וקליבר. הספר השני בסדרה יצא בשנת 1999, ושני הספרים ביחד מכרו למעלה מ-15 מיליון עותקים ברחבי העולם. כזכור, בפעם האחרונה בה פגשנו אותם, ג'ונס ודארסי התאחדו בברית עולמים, וכעת נותר לראות האם השניים החזיקו מעמד כזוג.

מחכים לספר החדש בסדרה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully