וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה אלמגור אושפזה בבית החולים

השחקנית הוותיקה אושפזה הערב בבית החולים בעקבות מחלת חום. נבדקת האפשרות כי השחקנית עברה שבץ מוחי קל. ”אני בסדר, תנו לי לעבור את הכמה שעות האלה”, אמרה לוואלה! תרבות

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

(עדכון אחרון - 20:08)

השחקנית הוותיקה גילה אלמגור, מגדולות השחקניות בישראל אי פעם, אושפזה הערב (חמישי) בבית החולים תל השומר. סמוך לשעה 16:00 אחר הצהריים אלמגור חשה לא בטוב ונסעה לבית החולים. נכון לשעה זו לא נשקפת לה כל סכנה. מבית החולים שיבא נמסר כי אלמגור "אושפזה הערב לבירור מחלת חום קצרת מועד. היא עוברת כעת הערכה רפואית ותטופל בהתאם למה שיימצא". עוד נמסר כי אלמגור בהכרה מלאה ומצבה הכללי טוב. בשעה זו נבדקת האפשרות כי השחקנית עברה אירוע מוחי קל.

לאחר מכן אמר פרופסור זאב רוטשטיין, מנהל המרכז הרפואי, כי "כלת פרס ישראל, השחקנית גילה אלמגור, אכן אושפזה אצלנו בחדר המיון היום בערב, עם חום וקצת הצטמררות, ואנחנו בודקים אותה בדיקות שונות. סך הכל מצבה יציב, טוב, ואנחנו מקווים מאוד שהיא תחלים מהר מאוד ותצא חזרה לפעילויותיה המבורכות. היא בהכרה מלאה, התחלנו סדרה של בדיקות, זה ייקח קצת זמן, אני מתאר לעצמי שהיא תעבור איתנו את הלילה. כרגע אין לה סימני שבץ מוחי אבל הדברים בהחלט נעשים תוך כדי בדיקות, ונסתכל ונראה מה קורה איתה. אנחנו אוהבים מאוד את גילה אלמגור, אני מבין שהיא גם אוהבת אותנו מאוד בתור פציינטית, בסך הכל מטפלים בה עם כל הלב".

פרופסור זאב רוטשטיין מנהל מרכז רפואי תל השומר מדבר על מצבה של השחקנית גילה אלמגור, פברואר 2013. דרור עינב
"אוהבים אותה מאוד". זאב רוטשטיין/דרור עינב

"אני בסדר", אמרה אלמגור לוואלה! תרבות. אשר למצבה ולאפשרות שתשתחרר בקרוב מבית החולים השיבה כי "אני עוד לא יודעת. עוד לא אומרים. רק הגענו. אתם זריזים יותר מהרופאים. בינתיים עוד אין לי מה להגיד. מודה על הדאגה. תנו לי לעבור את הכמה שעות האלה - זה לא סימפטי אבל הכל בסדר". הערב היתה אמורה אלמגור להופיע בקרית מוצקין עם ההצגה "ביקור הגברת הזקנה" של תיאטרון הבימה, אך בשל מצבה ההצגה בוטלה.

אלמגור, 73, נולדה בכפר סבא חודשים ספורים שאביה נרצח על ידי צלף ערבי, וגודלה על ידי אם חד הורית שסבלה ממחלת נפש - חוויה שתיארה מאוחר יותר בספרה "הקיץ של אביה". לאחר נעורים בפנימיית הדסים המפורסמת (שאת חוויותיה בה תיארה בספר ההמשך "עץ הדומים תפוס"), בגיל 17 כבר כיכבה לראשונה בהצגה "בעור שינינו" בתיאטרון הבימה. בשנת 1963 נסעה ללמוד בניו יורק, בבית הספר המפורסם למשחק של לי שטרסברג, ועם שובה לישראל הפכה לאחת מבכירות השחקניות בישראל. בקולנוע כיכבה בין היתר, לאורך השנים, ב"סאלח שבתי", "מלכת הכביש", "הבית ברחוב שלוש", "החיים על פי אגפא", "הקיץ של אביה", "לילסדה" ועוד סרטים רבים; בטלוויזיה כיכבה ב"בטיפול", "השיר שלנו" ועוד סדרות רבות; ובתיאטרון תפקידיה הראשיים רבים מספור ומקיפים את כל הקלאסיקות של התיאטרון המודרני, כשבימים אלה, כאמור, היא מככבת בין היתר ב"ביקור הגברת הזקנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully