וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה החדשה של חגי לוי נרכשה על ידי שואוטיים

9.2.2013 / 17:48

לוי, יוצר "בטיפול" שהפכה בארצות הברית ל"In Treatment", יפתח ביחד עם התסריטאית שרה טרים פיילוט לסדרה חדשה עבור רשת הטלוויזיה המצליחה, שתעסוק ברומן מחוץ לנישואים

בחודשים האחרונים, הטלוויזיה הישראלית ויוצריה הפכו לתפוח האדמה החם של התעשייה בהוליווד, והחדשות הטובות ממשיכות להגיע: רשת הכבלים האמריקאית המצליחה שואוטיים, שאחראית לסדרות כמו "דקסטר", "העשב של השכן" וכמובן "הומלנד" (המבוססת על "חטופים" הישראלית), הזמינה פיילוט של הסדרה החדשה "The Affair" - סדרה חדשה שפותחה על ידי התסריטאית שרה טרים ועל ידי חגי לוי, יוצר הקולנוע הישראלי שאחראי ל"בטיפול" ולגרסתה האמריקאית "In Treatment".

הסדרה החדשה, כיאה לשמה, תעסוק ברומן מחוץ לנישואין, ובאופן השונה שבו הוא משפיע על משפחת הגבר ועל משפחת האישה. בדומה ל"בטיפול", פרקים שונים בסדרה יתמקדו בסיפורים שונים, כשהמשפחה של כל אחד מהגיבורים זוכה בפוקוס בתורה. טרים, מתסריטאיות "House of Cards" המדוברת של דיוויד פינצ'ר, תכתוב את התסריט לפיילוט ביחד עם לוי, ואליהם יצטרף מאק מיילוד, מתסריטאי הגרסה האמריקאית של התוכנית "חסרי בושה" שגם היא משודרת ברשת שואוטיים.

לוי, יליד קיבוץ שעלבים וחוזר בשאלה, החל את דרכו כמבקר קולנוע בעיתונים חדשות, העיר וזמן תל אביב. בהמשך ביים והפיק את הסרט "שלג באוגוסט", והפך לעורך טלנובלות ישראליות ("אהבה מעבר לפינה", "לחיי האהבה") ולמפיק של סדרת הסרטים "סיפורים קצרים על אהבה", לפני שיצר את "בטיפול" וזכה להצלחה גדולה בארץ ובעולם.

מה דעתכם על הרעיון של "An Affair"? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • חגי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully