וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל דיין בסינגל ראשון: "אני הכי יובל שיש". האזינו

היא פרשה מהעונה הראשונה של "דה וייס", אבל עכשיו יובל דיין חוזרת עם "לאסוף", סינגל ראשון אותו כתבה והלחינה לבדה, בדרך לאלבום בכורה

יח"צ - חד פעמי

הרבה אודישנים חלפו בשמי הריאליטי הישראלי מאז שיובל דיין הצעירה עשתה בו שמות. כזכור, דיין פרשה בשידור חי מהעונה הראשונה של התוכנית "דה וויס" במעמד חצי הגמר, וביקשה מהמנטור שלה, שלומי שבת, להעביר את הניקוד שתכנן להעניק לה לצחי הלוי מולו התמודדה (הלוי עלה לגמר בזכות הניקוד). אבל דיין לא מתחרטת ולא עוצרת. בזמן שחלף מאז שפרשה בלב הפריים הטיים, היא לא התבלבלה ולא שכחה למה באמת נכנס למקצוע הזה - כדי לעשות מוזיקה. בתקופה האחרונה דיין עובדת על אלבום הבכורה שלה, שעל הפקתו המוזיקלית אמון פטריק סבג המוכשר (איש כשניקו תתחיל לדבר שעבד עם שלמה ארצי על אלבומו האחרון). כעת היא משחררת את "לאסוף", סינגל הבכורה מתוכו, אותו כתבה והלחינה לבדה.

"התחלתי לעבוד על האלבום כשעליתי לכתה לכתה י"ב", מספרת דיין לוואלה! תרבות. "עכשיו, בנקודה הזאת ספציפית, אני עדיין עובדת על החומרים ומרגישה יותר מוכנה".

בזמנו אמרת שהכל קרה לך מהר מידי, מה בעצם השתנה? מה גורם להרגיש מוכנה?

"מאז 'דה וויס' עברה בדיוק שנה. בזמן צילומי התוכנית הייתי בכתה י"א, הייתי אמורה לשלב עשר בגרויות ואני גם בכיתת 'מופת' שמורכבת מילדים שלומדים יותר שעות. הרגשתי שזה לא הזמן, זה לא התאים לי באותה נקודה והיה לי חשוב להתמקד בלימודים. עכשיו תמה התקופה הלחוצה שלי מבחינת לימודים. אמנם נשארו לי מעט בגרויות, אבל הראש שלי פנוי לעבודה על מוזיקה. לא הרבה אנשים מודעים לזה, אבל חשוב לציין שגם מבחינה נפשית, בתור בנאדם, לעבור מאנונימיות מוחלטת למצב שאתה מעניין את כולם והופך להיות מושא לדיבור, זה קצת כבד. זו הסיבה שרציתי לעצור את התהליך".

יובל דיין. דרורן עדות,
יותר מוכנה. יובל דיין/דרורן עדות

בסינגל החדש את שרה "את באמת חושבת שתצליחי לסדר שם את הראש, למלחמות שבך אין סוף". על איזה מלחמות את שרה והאם הצלחת לאסוף אותן?

"זה לא משהו רציני, אלא דברים יום-יומיים שקורים בין אדם לבין עצמו כל הזמן. בסופו של דבר, הכל מסתדר והכל לטובה. השיר נכתב לפני חצי שנה וקשור גם לכל התהליך החדש שעברתי, לעולם החדש שנחשפתי אליו וכל מה שעבר עלי בזמן הזה".

למה החלטת לעבוד עם פטריק סבג?

"המנהלת שלי, מיכל וייסברג, חברה מאוד טובה שלו והיא חשבה שזה הכיוון המוזיקלי שיתאים לי ויוציא ממני את התוצאה הכי טובה. אני די בטוחה שהיא צדקה. פטריק הוא בנאדם מדהים ומאוד כיף לעבוד איתו. הוא עבד בעבר גם עם שלמה ארצי ועשה גם את 'פרויקט לילה' שכלל כל מיני זמרות הודיות. הקטע שלו זה בלי שום ספק מוזיקת עולם, וזה לגמרי מה שאני מחפשת גם בסאונד שלי".

הציבור שאהב אותך ב"דה וויס" יאהב אותך גם באלבום הבכורה שלך?

"אני כל כך מקווה שזה יתאר וימשיך את הקו שהם מכירים, כי באלבום הזה אני מרגישה שאני ממשיכה מהנקודה שבה הפסקתי ולקחתי הפוגה. מקווה שהכל יתחבר לאנשים כי כרגע זה הכי יובל שיש, האלבום הזה הכי יביא את היכולות המוזיקליות שלי לידי ביטוי".

מה חשבתם על השיר החדש? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • יובל דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully