וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'סטין ביבר וצבא של כפילים ב-SNL

10.2.2013 / 10:42

הזמר הצעיר והפופולרי התארח בפרק של "סאטרדיי נייט לייב" ששודר אתמול (שבת), לא חשש לצחוק על עצמו, ואף התנצל בפומבי – בערך – על תקרית הג'וינט

אחרי שנה של כותרות ושערוריות, הגיע ג'סטין ביבר אל המקום שאליו מגיעים הכוכבים הגדולים כדי לצחוק על עצמם ולשחרר קיטור: "סאטרדיי נייט לייב". ביבר הנחה את הפרק של התוכנית הקומית הוותיקה ששודר אתמול (שבת), ומלבד שימוש מופרז מעט ביכולותיו הווקאליות ובכישורי התנועה שלו, לא ויתר גם על מנת ההומור העצמי הנדרשת: במערכון הבולט של הערב, ניצב ביבר בפני צבא כפילים שלו המורכב מהקומיקאים של התוכנית, כששומר ראשו, המגולם על ידי הקומיקאי ג'ייסון סודיקיס, טוען שהם יגנו עליו בדומה לאופן שבו הגנו על סדאם חוסיין. "הם לא עובדים על אף אחד!", קורא ביבר למראה הכפילים שאינם דומים לו, וסודיקיס משיב לו "גם אתה לא".

מלבד המערכון הזה, במהלך התוכנית ציין ביבר את חודש הגאווה השחורה בכך ששר סרנדה לאורחת המיוחדת וופי גולדברג; בנוסף, במערכון אחר בו גילם מעריץ של מיילי סיירוס שמלכלך על ג'סטין ביבר, תיאר ביבר את עצמו כ"ילד" וטען שהוא "נראה כמו לסבית", אולם לבסוף אמר במה שנשמע כמו רגע של כנות, "שמעתי גם שביבר נעצר על עישון מריחואנה, והוא ממש מצטער על זה - אנשים עושים טעויות והוא לא הולך לעשות את זה שוב לעולם".

הפרק ישודר בישראל ב-16 בפברואר בשעה 21:10 בערוץ yes Comedy

מה חשבתם על ביבר ב"סאטרדיי נייט לייב"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully