וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הסרט שניצח את הסופה

10.2.2013 / 12:51

נמו, הסופה שהכתה בארצות הברית בסוף השבוע, לא הצליחה לעצור את ההצלחה של "חשבון משותף", קומדיה שריסקה את הקופות בזכות הכוכבת המפתיעה של הרגע

יח"צ - חד פעמי

הסופה נמו הכתה בארצות הברית בסוף השבוע, שיתקה חלקים גדולים מהמדינה והותירה רבים בלי חשמל, כך שלגבי מיליונים, יציאה לקולנוע לא היתה בגדר אפשרות השבוע. ובכל זאת, באופן מפתיע נראה שהסופה לא השפיעה לרעה על הכנסות בתי הקולנוע השבוע – או לפחות, לא על הכנסותיו של סרט בודד אחד.

"חשבון משותף" (השם העברי לא סופי; במקור "Identity Thief") הוא קומדיה שמעמתת איש עסקים מרובע (ג'ייסון בייטמן) עם נוכלת שגנבה את זהותו ואת כספו, בגילומה של מליסה מקארתי. למרות פרופיל בינוני, מזג אוויר בעייתי וביקורות לא מחמיאות להן זכה הסרט, הוא הפתיע: מוערך כי הכנסות הסופ"ש שלו צפויות להגיע לכ-36 מיליון דולר, הפתיחה הגדולה של השנה עד כה. אלמלא הסופה, הכנסותיו היו כנראה גדולות אפילו יותר. ה"אשמה" בהצלחתו המפתיעה של הסרט היא ככל הנראה מקארתי, הקומיקאית הסופגנייתית שגנבה את ההצגה ב"מסיבת רווקות" ואף קיבלה על כך מועמדות לאוסקר. מתברר שמבלי שאיש ירגיש, מקארתי הפכה לכוכבת גדולה מהמשוער, ותלוש המשכורת שלה על סרטיה הבאים צפוי לגדול בהתאם. "Identity Thief" יוקרן בארץ החל מה-14.3.

"Side Effects" ("תופעות לוואי") הוא סרטו החדש של סטיבן סודרברג, מי שיצר להיטים כמו סדרת סרטי "אושן" וסרטים עטורי פרסים כמו "טראפיק" ו"ארין ברוקוביץ'" – ויתכן שגם סרטו האחרון. בראיונות, סודרברג טען שוב ושוב שזהו הסרט האחרון שיביים, ושלאחריו הוא עומד לפרוש מעשיית הקולנוע לטובת ציור (אם כי סרט טלויזיה בבימויו, שהופק לפני "תופעות לוואי", יוצג ב-HBO במאי). הבטחות/איומים בפרישה מצד אישים הוליוודיים יש לקחת תמיד בערבון מוגבל, אבל לפחות בינתיים, נראה שסודרברג עקבי בהצהרותיו. אם אכן מדובר בסרט האחרון שלו, מדובר בסיום מכובד: הסרט, מותחן בכיכובם של רוני מארה, ג'וד לאו, צ'אנינג טייטום וקתרין זיטה-ג'ונס, זכה להערכה רבה מהמבקרים. הקהל הרחב פחות התלהב: הסרט הכניס כ-9 מיליון דולר, והתמקם בטבלה במקום השלישי, מאחורי "מת עליה" שירד למקום השני.

מתכננים לצפות ב"חשבון משותף"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully