וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי שבת חש ברע בצילומי "דה וויס" ופונה לבית החולים

10.2.2013 / 19:00

המוזיקאי והמנטור בריאליטי הכשרונות חש קוצר נשימה במהלך יום צילום באולפני נווה אילן וטופל במקום. לאחר מכן פונה לאיכילוב, ושוחרר לביתו למנוחה

(עדכון אחרון - 22:30)

המוזיקאי, הזמר והמנטור בריאליטי הכשרונות "דה וויס" של רשת, שלומי שבת, חש היום (ראשון) ברע במהלך צילומי התוכנית, וטופל על ידי צוות פאראמדיקים. שבת, שהגיע לצילומים כשהוא סובל ככל הנראה משפעת, חש קוצר נשימה, וזכה לטיפול מיידי מצד אנשי ארגון איחוד הצלה ההתנדבותי במקום. לאחר קבלת טיפול מיידי באולפן רצו הפאראמדיקים לפנות את שבת לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, אך הוא ביקש לפנותו לבית החולים איכילוב בתל אביב. שבת עבר סדרת בדיקות בחדר המיון בבית החולים, ולאחר מכן שוחחר לביתו. מי שהחליף אותו בצילומי התוכנית, אגב, הוא היועץ שלו - מוש בן ארי.

מהזכיינית רשת נמסר בתגובה: "אנו מאחלים לשלומי שבת החלמה מהירה. הערב, סמוך לתחילת צילומי 'דה וויס', שלומי התלונן על חום ותחושת שפעת. צוות ההפקה החליט להזמין רופא למקום בכדי שיבדוק את שלומי. בתום הבדיקה נקבע כי אכן שלומי חלה בשפעת והוחלט כי שלומי לא יקח חלק בצילומי התוכנית הערב. אנו מאמינים כי כבר בימים הקרובים שלומי שבת יחזור לתפקוד מלא".

עופר מנחם, איש יחסי הציבור של שבת, מסר בתגובה מוקדם יותר הערב: ?שלומי הגיע חולה לצילומים ועם חום גבוה. רופאים שהגיעו למקום שלחו אותו לבדיקות נוספות, מצבו יציב ובסדר, והוא מטופל על ידי הרופאים. נאחל לו החלמה מהירה. אין מה לדאוג. שוחחתי עמו והוא מטופל בצורה הטובה ביותר?.

שבת, 58, יליד יהוד, נחשב לאחד הזמרים המצליחים והבולטים בישראל, כשמאחוריו שרשרת של להיטים כמו "בגלל הרוח" (שהלחינה לו אחותו, לאה שבת), "לכל אחד יש" ביחד עם ליאור נרקיס, "אבא", "שתדעי" ו"יש לך", שזכה בתואר שיר השנה לשנת 2012 במצעד הפזמונים העברי של גלגלצ. ואולם, בשנתיים האחרונות הוא ידוע במיוחד בזכות שבתו כמנטור בתוכנית הכשרונות הידועה, לצד אביב גפן, שרית חדד וחברי משינה יובל בנאי ושלומי ברכה (שהחליפו את רמי קלינשטיין מהעונה הראשונה).

שבת גרוש ואב לשניים - מנור שבת ואביהו שבת, זמר מזרחי ידוע בזכות עצמו.

  • עוד באותו נושא:
  • שלומי שבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully