וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הגראמי: ביונסה, ריהאנה וממפורד אנד סאנז זוכים

בטקס שחילק את הפרסים החשובים בין מגוון גדול של אמנים, הפתיעה במיוחד להקת ממפורד אנד סאנז הבריטית שקטפה את תואר אלבום השנה הנחשק

רויטרס

בניגוד לשנה שעברה שהיתה כל כולה אדל, אין זוכה מרכזי אחד בטקס הגראמי שנערך אמש (ראשון) בפעם ה-55. במקום זאת ישנם זוכים רבים, ביניהם ביונסה, קניה ווסט וריהאנה – כולם משתייכים ל"שבט המורחב" של ג'יי זי. עם זאת, דווקא הרכב שאין לו שום קשר לעולם ההיפ הופ היה זה שמשך את תשומת הלב.

הופעת הפתיחה של טיילור סוויפט בטקס:

למרות שמספר המועמדויות שלהם הסתכם בשלוש, ההרכב הבריטי ממפורד אנד סאנז צעד לפודיום באחת הקטגוריות היותר חשובות במהלך הטקס, כאשר אלבומם "Babel" זכה בקטגוריית אלבום השנה. את הפרס הם קיבלו מידיה של הזמרת המצליחה אדל, שכאמור היתה המנצחת הגדולה של טקס הגראמי שעבר. "בשנה שעברה חשבנו שלא נזכה בשום דבר כי היא היתה פה", אמרו חברי ההרכב על הבמה והצביעו על אדל, שזכתה השנה בפרס על הופעת הסולו הטובה ביותר על סיבוב ההופעות שלה. "והשנה שלא נזכה בשום דבר בגלל שגם להקת הבלאק קיז כאן". הבלאק קיז, אגב, זכו בפרס הופעת הרוק הטובה ביותר, שיר הרוק הטוב ביותר על "Lonely Boy" ואלבום הרוק הטוב ביותר על "El Camino". המוזיקאי הבלגי-אוסטרלי גוטייה לקח הביתה את כל שלושת הפרסים להם היה מועמד, ביניהם פרס השיר היוקרתי על הלהיט "Somebody That I Used to Know" בו הוא מארח את הזמרת קימברה, ופרס צמד הפופ הטוב ביותר אותו חלק עם האחרונה. אלבומו של גוטייה, "Making Mirrors" נבחר לאלבום האלטרנטיבי הטוב של השנה. פול מקרטני הוותיק זכה בקטגוריית אלבום הפופ המסורתי של השנה על "Kisses on the Bottom".

ג'יי זי, שכזכור נהנה מערב משמח בו חבריו זוכים שוב ושוב, זכה ביחד עם ווסט בשני פרסים עבור הלהיט "N****s in Paris". במהלך הערב עלה לבצע ביחד עם ג'סטין טימברלייק את להיטם המשותף "Suit & Tie", שהשלים קאמבק מרשים לטימברלייק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ההופעה של ג'יסטיין טימברלייק וג'יי זי:

להקת fun לקחה הביתה שני פרסים - שיר השנה על "We Are Young", והאמן הצעיר הטוב ביותר. ריהאנה זכתה בקליפ השנה עבור "We Found Love" בו היא מארחת את קלווין האריס, והעניקה בטקס ביצוע מחשמל לשירה "Stay". כריס בראון, בן זוגה של ריהאנה והאיש שבעבר הכה אותה שעות ספורות לפני טקס הגראמי, נעמד ומחא כפיים עם זכייתה.

ההופעה של ריהאנה:

פרנק אושן המוכשר זכה בפרס האלבום האורבני הטוב ביותר על "Channel Orange" ושיתוף הפעולה שלו עם ג'יי זי, קניה ווסט והמפיק דה דרים זיכה אותם בפרס שיתוף הפעולה הטוב ביותר בראפ על "No Church in the Wild". דרייק זכה בפרס אלבום הראפ הטוב ביותר על "Take Care", בפרס ביצוע האר אנ' בי הטוב ביותר זכה הלהיט של ביונסה "Love on Top".

גם המפיק והדי.ג'יי סקרילקס הלך הביתה מרוצה: הוא זכה בשני פרסים, אלבום הדאנס הטוב ביותר על "Bangarang" וסינגל הדאנס של השנה בו זכה שיר הנושא מתוך האלבום.

גראמי 2013: המתלבשות והמתלבשים הכי טובים

מה דעתכם על הזוכים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully