וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר ג'ונתן איימס מגיע לישראל

11.2.2013 / 13:41

הסופר האמריקאי המצוין ויוצר סדרת הטלוויזיה המבריקה "משועמם" יגיע לישראל לרגל השקת התרגום של ספרו "התעורר, אדוני!" בעברית

ג'ונתן איימס, מהסופרים האמריקאים המוערכים ואהובים בשנים האחרונות, יגיע לישראל ב-28 בפברואר לרגל צאת התרגום העברי לספרו "התעורר, אדוני!", שיצא במקור בשנת 2004. איימס, שהפופולריות שלו גדלה לפני כארבע שנים בזכות "משועמם", הסדרה שיצר לרשת HBO (בכיכובם של ג'ייסון שוורצמן, טד דנסון וזאק גלפיניאקיס), יגיע למפגש (הכניסה חופשית ופתוחה לקהל הרחב) בבר רוטשילד 12 בתל אביב בשעה 19:30 למונולוג שיישא, זאת לצד שיחה עם הסופר והמוזיקאי אסף גברון שתרגום את ספרו. כמו כן, השחקן מיכאל הנגבי יקריא פרק מהספר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריכת הספר "התעורר, אדוני!"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"התעורר, אדוני!", הרומן השלישי איימס, יוצא בישראל בהוצאת פן וידיעות ספרים, ועוסק באלן בלייר, סופר יהודי צעיר מניו ג'רזי המתקשה לכתוב את ספרו השני. הוא אלכוהוליסט, מפחד להתעמת עם הדוד שאצלו הוא גר, והיה חסר כל אלמלא החליק מחוץ לבניין מנהטן וזכה ברבע מיליון דולר בתביעת פיצויים. עם הכסף שהרוויח הוא שוכר משרת בשם ג'יבס. יחד הם יוצאים למסע משונה ורווי הפתעות, לכפר אמנים בסרטוגה ספרינגס שבמדינת ניו יורק, שם אלן אמור לסיים את כתיבת הרומן השני שלו. עם זאת, כפר האמנים מתגלה כמקום שורץ דיירים מטורפים שמסיחים את דעתו, הוא מתחיל לשתות באופן מופרז, מואשם בגניבה ומתאהב בפאם פטאל, כשהאדם היחיד שלצידו בכל הסיטואציה הוא ג'יבס.

מתרגשים לקראת הביקור? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully