וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: איך קשור צ'רלי שין לרוצח סדרתי מטורף?

12.2.2013 / 0:10

רוצח סדרתי המשתולל בארצות הברית התגלה כמעריץ אדוק של צ'רלי שין - הכוכב החליט לפנות אל הרוצח ולדבר על לבו; שלושה הרוגים בצילומי ריאליטי ועוד חדשות טלוויזיה אמריקאית

הסיפור המוזר של צ'רלי שין והרוצח הסדרתי הנמלט

בימים האחרונים מנהלת המשטרה מצוד אחר כריסטופר דורנר - שוטר לשעבר החשוד שביצע מסע נקמה ורצח שלושה בני אדם בדרום קליפורניה. במניפסט שפירסם דורנר באינטרנט בטרם מסע הרציחות הופיע גם שמו של השחקן עטור הסקנדלים צ'רלי שין, עליו אמר דורנר שהוא "פשוט אדיר". בתגובה לכך ובניסיון לסייע למשטרה לאתר את הפושע הנמלט, פירסם שין סרטון בו הוא קורא לדורנר להתקשר אליו על מנת שיוכלו לנסות לפתור יחדיו את הבעיה. "הזכרת אותי במניפסט שלך, אז תודה על מילותיך החמות", אמר שין בסרטון. "אני מפציר בך לצלצל אלי ויחדיו ננסה להבין כיצד אפשר לשים סוף לסיפור הזה".

אולם שין הוא לא הסלבריטאי היחיד אליו התייחס דורנר: הרוצח שלח חבילה לשדרן CNN אנדרסון קופר ובה מכתב, די וי די ומטבע שבו חור שנעשה על ידי קליע של אקדח.

שלושה בני אדם נהרגו במהלך צילומי ריאליטי של דיסקברי

טייס, צלם ואיש צוות נהרגו השבוע לאחר שמסוקם התרסק במהלך צילומי תוכנית ריאליטי חדשה עבור רשת "דיסקברי". השלושה ככל הנראה הועפו מהמטוס, וגופותיהם נמצאו בשדה פתוח באזור קליפורניה. טרם ידוע מה גרם לתאונה, שהתרחשה במהלך צילומי תוכנית ריאליטי חדשה שקשורה ככל הנראה לאימונים צבאיים, ושהופקה על ידי חברות ההפקה שאחראיות גם על התוכנית "לרדת בגדול" של רשת NBC. מרשת דיסקברי נמסר בהצהרה כי "חברת הפקה צילמה תוכנית עבור רשת דיסקברי, כאשר אירעה התאונה הטראגית. אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם הרשויות. מחשבותינו ותפילותינו עם משפחות ההרוגים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בצעד מפתיע: כריסטינה אפלגייט פורשת מ"ערים כל הלילה"

לאחר שתי עונות של הקומדיה החביבה "ערים כל הלילה" בכיכובם של כריסטינה אפלגייט וויל ארנט, החליטה אפלגייט לפרוש מהסדרה. בהצהרה שמסרה אפלגייט השבוע נאמר כי "לעבוד ב'ערים כל הלילה' היתה חוויה נהדרת, אבל התוכנית תפסה כיוון קריאייטיבי אחר, ואני החלטתי שהכי טוב עבורי יהיה להמשיך להרפתקאות אחרות. העבודה עם לורן מייקלס היתה חלום שהתגשם, ואני אסירת תודה על כך שהוא הכניס אותי למשפחה הטלוויזיונית שלו. אני אתגעגע לצוות השחקנים, למפיקים ולצוות ואני מאחלת להם כל טוב".

כריסטינה ריצ'י תגלם בחורה בתרדמת בקומדיה חדשה

כריסטינה ריצ'י בטקס פרסי אקדמיית הטלוויזיה ה-4, בוורלי הילס, מאי 2011. Jason Merritt, GettyImages
חוזרת לטלוויזיה אחרי הכישלון הקודם. כריסטינה ריצ'י/GettyImages, Jason Merritt

אחרי כישלון "פאן אם", חוזרת כריסטינה ריצ'י למסך בקומדיה חדשה מבית רשת NBC בשם “Girlfriend In A Coma” (חברה בתרדמת). ריצ'י תגלם את קרן – בחורה שמתעוררת מתרדמת לאחר כמעט שני עשורים ומגלה שהיא אמא לילדה בת 17 איתה היתה בהריון כשחייה נעצרו. את הסדרה יכתבו יוצרי "האחות ג'קי" ו"חוק וסדר".

"קומיוניטי" חוזרת עם נתוני רייטינג מעודדים

לאחר שעמדה בפני סכנת ביטול, והוחזרה לעונה רביעית וככל הנראה אחרונה בעזרת מעריציה הרבים ברשת, פתחה הקומדיה "קומיוניטי" את עונתה הרביעית במספר. העונה הנוכחית נפתחה ללא יוצר הסדרה המקורי דן הרמון שעזב אותה בטריקת דלת לפני מספר חודשים, אולם עם נתוני רייטינג טובים מאוד: כ-4 מיליון צופים ישבו לצפות בפרק הראשון של העונה הרביעית ששודר השבוע, נתון שעקף בסיבוב את הממוצע של קומדיה מוערכת אחרת מבית NBC – "רוק 30", ששודרה באותה משבצת שידור.

ג'ני מקארת'י זוכה לתוכנית אירוח משלה ברשת 1VH

לשלל התארים בהם ג'ני מקארת'י מחזיקה – שחקנית, דוגמנית פלייבוי, סופרת – היא יכולה להוסיף גם את התואר מנחת תוכנית אירוח. הבלונדינית הנמרצת קיבלה תוכנית אירוח משלה ברשת המוזיקה 1VH שעלתה לשידור לראשונה השבוע. בראיון למגזין טי וי גייד תיארה מקרת'י את תוכניתה החדשה כ"כיפית ומלאה במשחקים מתרבות הפופ" וכשילוב של תכניות האירוח: “Watch What Happens Live” ו“Playboy After Dark” – כלומר, היא הולכת להיות קצבית, מהירה וסקסית.

שמונה כרטיסי ברכה ליום האהבה מכוכבי "משפחה בהפרעה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מופרעים ואוהבים. "משפחה בהפרעה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוהבים את הסדרה "משפחה בהפרעה"? אוהבים את "יום האהבה"? יש לכם אהוב או אהובה? הנה לינק שימושי לשמונה כרטיסי ברכה מעוצבים בהשראת הדמויות של הסדרה האהובה. תיהנו.

מה דעתכם על הפנייה של צ'רלי שין לרוצח הסדרתי? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • צ'רלי שין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully