וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארץ נהדרת" - גורי אלפי מתארח ומושיט ענף זית לאחות הבכורה של "מצב האומה"

לילך וולך

12.2.2013 / 0:05

האירוח של גורי אלפי היה מחווה נאה בין תוכניות הסאטירה, וכל חיקוי של רועי בר נתן הוא רגע של אושר מזוקק על המסך. "ארץ נהדרת" - סיקור שבועי

סערת הבחירות שככה, ונשארו בעיקר הריקושטים שעפים ולפי כיוון הרוח, מתלקחים ושורפים מה שבדרכם או כבים כלעומת שנדלקו. בעולם של "ארץ נהדרת", שחיים בו משבוע לשבוע, העניין הוא בהימור מוצלח – מה עדיין יחזיק בדיחה טובה עד שידור התוכנית ומה תואמות ליהיא האשטג עם זכרון דג זהב ינחרו לעומתו בבוז שהוא "כל כך לאסט וויק". אבל שמלה שקופה ולא מחמיאה לאשת ראש הממשלה או שערוריית ג'וינט לחבר כנסת חדש זה באמת המקסימום שאפשר לסבול כרגע אחרי הבחירות. העניין הוא שקצת מאסנו באקטואליה כבדה, ו"ארץ נהדרת" עטה על העובדה הזאת כמוצאת שלל רב ומרופפת את הידוק הלסתות שלה על הפוליטיקאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תלוש? אז מה. גורי אלפי כוודי אלן מתוך "ארץ נהדרת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתוך זה, קיבלנו את המערכון החמוד והעשוי היטב על וודי אלן המצלם סרט בירושלים. בחיקוי המוצלח מאוד של גורי אלפי, שהגיע להתארח וגם להושיט ענף של זית מ"מצב האומה" אל האחות הבכורה. אז מה אם וודי אלן בירושלים זה מעט תלוש? זה גם מזכיר שבעצם "ארץ נהדרת" בנויה על פי הפורמט האמריקאי של "סאטרדיי נייט לייב" – שילוב של סיקור מהדורות החדשות, התייחסות חופשית לגיבורי התרבות הזמניים, ומערכונים שנעים על הציר שבין מוטרף ללא-ברור-איזה-חומר-ניקוי-שתיתם. ולעומת ההתפרעות של האמריקאים, "ארץ נהדרת" שומרת באופן יחסי על סינון מוצדק, אקטואלי וקוהרנטי מאוד למערכונים שלה.

אז מלבד גורי אלפי, שתמיד משמח לראות אותו, היו כמה נקודות אור של ממש ב"ארץ נהדרת". החיקוי של סטנלי פישר בביצועו של רועי בר נתן היה לא פחות ממבריק. ככל הנראה החיקוי הטוב ביותר מתחילת העונה. ובכלל, תנו לנו להתחנן שוב – נצלו הרבה יותר את רועי בר נתן, הרבה יותר. כל רגע שלו על המסך הוא רגע של זרם סרוטונין טהור. ואם כבר נקודות אור, אז ליאת הר לב. ממערכון ה"גרים עם ההורים", דרך הביצוע המצוין שלה לליהיא האשטג הבלוגו-היפסטרית הבלתי נסבלת ועד ההבלחה הקצרצרה כאיילת שקד שהלוואי עליה כריזמה כמו של החיקוי שלה. מתחילת העונה כל מה שבר נתן והר לב נגעו בו הפך לזהב. אולי זה הרעב, אולי הרעננות, אולי זה אפקט הצעצוע החדש. בכל מקרה, רוצים מזה עוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנתחנן לעוד? רועי בר נתן כסטנלי פישר. מתוך "ארץ נהדרת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אם לא היה פרק מבריק ממש של "ארץ נהדרת", לפחות מישהו הצליח לרסן את ברלד וזו היתה פעם ראשונה שהוא השתלב במכלול בלי לבלוט כציפורן חודרנית. בגילום הנחמד של ג'סי היימן – החנון הוורדרד והשמנמן שזכה לנשק את בר רפאלי, ולא מתלהב ממנה כמו כל שאר העולם; וגם בדמות המצחיקה מאוד של אב המשפחה שטבע את הביטוי "מי הוא, אלן דלון?" שנראה שיהיה הקאטץ' פרייז הכי זכור מהעונה. שרק ימשיך כך ויוותר על כמה סנטימטרים של הפרסונה המתאבדת על כל בדיחה נמוכה והמכורה לחשיפת חריץ הישבן, ויהיה בסדר, הרבה יותר מבסדר.

מה אתם חשבתם על הפרק של "ארץ נהדרת"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully