וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חוה אלברשטיין בקליפ חדש

13.2.2013 / 9:00

המוזיקאית הוותיקה והמוערכת משחררת את הקליפ לסינגל "אהבה" שהולחן על ידי קורין אלאל, מתוך אלבום חדש בהפקת תמיר מוסקט, חבר הבלקן ביט בוקס

קרדיטים: מילים: חוה אלברשטיין לחן: קורין אלאל עיבוד והפקה מוסיקלית: תמיר מוסקט צילום בימוי ועריכה: אורי בהט

חוה אלברשטיין, אחת מהזמרות והיוצרות הוותיקות בתעשיית המוזיקה המקומית, מלווה אותנו כבר עשרות שנים ולמרות כך ממשיכה להפתיע, להתקדם ולא לדרוך במקום, כפי שהוכיח הסינגל החדש שלה, "אהבה".

כעת מוציאה אלברשטיין את הקליפ שמלווה את הסינגל, שהוא סנונית ראשונה מתוך אלבום חדש שייקרא "ואיך אצלך", שהופק על ידי תמיר מוסקט, איש הבלקן ביט בוקס שהפיק בעבר את אסף אבידן, תומר יוסף, אורן ברזילי, הבילויים ואפרת גוש. את השיר הלחינה קורין אלאל.

זהו הקליפ הראשון מזה 20 שנה שאלברטיין מצולמת בו, והראשון מזה 10 שנים שהיא מוציאה בכלל. את הקליפ, בהשתתפות תזמורת כלי הפריטה הישראלית של ראש העין, צילם, ביים וערך אורי בהט.

"פניתי לתמיר לאחר ששמעתי עבודות שלו בסגנונות שונים שמאד מצאו חן בעיני וסקרנו אותי", סיפרה אלברשטיין עם יציאת הסינגל עצמו. "סקרנה אותי גם דרך העבודה באולפן הקטן והאינטימי שלו, שבנוי הרבה על עבודת מחשב ובו הוא המפיק, המעבד, הטכנאי וגם המתופף. 'אינטימיות' היתה תמיד מילה אהובה עלי. את השירים באלבום בחרנו ביחד מתוך מבחר שהשמעתי לתמיר. חלקם חדשים יותר וחלקם מחכים כבר שנים במגירה".

אלברשטיין תופיע ב-16 בפברואר בתיאטרון ירושלים, ב-15 במרץ במוזיאון תל אביב וב-21 במרץ בעין השופט.

צילום בימוי ועריכה: אורי בהט
הפקה וארט : עדי מחלו
ע.צלם - יוסי מויאל
סטיילינג: גילי בורנשטיין
איפור: רויטל קפלן
ע. הפקה: אייר חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully