וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארינה מקסימיליאן בלומין - המהפך. צפו

נועה רוזין

12.2.2013 / 16:36

באירוע שנערך במועדון הזאפה בתל אביב חשפה מארינה מקסימיליאן בלומין קרני את שירי אלבומה החדש באנגלית, בהם הסינגל "Two Pigs", וסיפרה לוואלה! תרבות על ההתפתחויות בחייה

צילום: דייב שחר עריכה: אמיר קוטיגרו קריינות: נועה רוזין

שש שנים אחרי גמר "כוכב נולד" בו הגיעה למקום השני, ואחרי שהספיקה להתנסות במגוון אספקטים של המדיה, מארינה מקסימיליאן בלומין קרני חשפה היום (שלישי) את שירי אלבום הסולו הראשון שלה, שהופק על ידי עופר מאירי (מטרופולין). "הוצאתי הרבה דברים, אבל אף פעם לא הרגיש שזה עוד הזמן לעשות אלבום", סיפרה בלומין קרני הנרגשת לוואלה! תרבות. "אלבום בימינו זו מחווה מאוד מיוחדת גם כציון דרך לאמן וגם כמתנה שאני מעניקה לקהל שלי, וזה קהל שכבר הולך אחרי חמש שנים ללא אלבום".

באלבום החדש מנגנים עם מארינה יונתן אלבלק, אביב כהן, גלעד אברו (חברי הרכב הליירז) מאיה בלזיצמן ועופר מאיר. כפי שנרמז משמה, בלומין קרני החליפה בשנים האחרונות סטטוס, והיא לא מכחישה שלשינויים האישיים בחייה יש קשר עם צאת האלבום. "הרבה מהשירים עוסקים במה שנובע מתוכי בחיי החדשים, שאני מאוד מאוד אוהבת ומאוד מודה עליהם. זה גם מאוד מקל עלי להשאיר מאחור את כל החומרים בעצם שביצעתי עד כה שלא ייכנסו לאלבום, שזה 99% מהחומרים שהופעתי איתם עד כה". ובאשר להמשך הדרך – בלומין קרני מבטיחה להמשיך ולהתרכז במוזיקה. "הגעתי סוף סוף לרגע שבו המוזיקה היא המרכז שלי, אחרי באמת הרבה שנים שהעשרתי את עצמי ואת כישורי הפרפורמנס בניסיונות שנגעו בדיגמון ובמשחק ובהנחייה. עכשיו אנחנו שמות את כל הקלפים על האלבום בשעה טובה".

האזינו לסינגל "Two Pigs":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully