וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא מבטלת הופעות בגלל פציעה כרונית

13.2.2013 / 10:21

הזמרת פרסמה סטטוס בפייסבוק בו היא מתנצלת בפני מעריציה ומודיעה כי אחרי ההופעה האחרונה לא היתה מסוגלת ללכת בשל דלקת במפרקים. "אני שונאת את זה כל כך", כתבה

בשורות רעות למעריצים: ליידי גאגא פרסמה סטטוס בעמוד הפייסבוק שלה, החושף כי היא סובלת מפציעה כרונית המשפיעה על יכולתה ללכת, ונאלצת לדחות את הופעותיה הקרובות למועד בלתי ידוע. הזמרת מסרה כי מאז הופעתה שלשום (שני) במונטריאול, במסגרת סיבוב ההופעות Born This Way, היא אינה מסוגלת ללכת, ולכן לא תוכל לעלות שוב על הבמה.

"יש לי בשורה מצערת, הנוגעת לסיבוב ההופעות שלי", כתבה. "אני כל כך מצטערת, אני בקושי יודעת מה לומר. הסתרתי פציעה בעקבות הופעה וכאב כרוני כבר זמן מה, ובחודש האחרון זה החמיר. התפללתי להחלמה, והסתרתי זאת מהצוות כי לא רציתי לאכזב את המעריצים. אבל אחרי ההופעה האחרונה לא יכולתי ללכת, ואני עדיין לא יכולה".

"למעריצים בשיקגו, דטרויט והמילטון", פנתה גאגא ישירות אל קהל קוני הכרטיסים בהופעות המבוטלות, "אני מקווה שתסלחו לי, כיוון שזה כמעט בלתי אפשרי עבורי לסלוח לעצמי. אני הרוסה ועצובה. הלוואי ואחלים מהר ככל האפשר, אני שונאת את זה. אני שונאת את זה כל כך. אני אוהבת אתכם ומצטערת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעת הפייסבוק של גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרופא של גאגא חשף כי היא סובלת מסינוביטיס, דלקת חמורה במפרקים, שיצרה סיטואציה בלתי אפשרית ביחד עם הפציעה, וכי הוא זה שייעץ לה לבטל את הופעותיה הקרובות, שכולן אמורות היו להתקיים בשבוע הקרוב.

מה דעתכם על הביטול המפתיע? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully