וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיון עם מינדי קלינג, כוכבת ויוצרת הסדרה "מינדי"

16.2.2013 / 12:07

מינדי קלינג כיכבה וכתבה ב"המשרד" האמריקאית, אבל התפקיד המצוין לא מנע ממנה להמשיך הלאה לסדרה משלה, שמבוססת על חוויותיה האישיות ועל החיפוש שלה אחר אהבה

לצד שירת הברבור של העונה האחרונה של "המשרד" - אחת הקומדיות המצליחות של השנים החולפות - ישנן לא מעט השערות לגבי השלב הבא בקריירות של כוכביה. סטיב קארל כבר עזב לפני שנתיים לטובת המסך הגדול, אד הלמס שנכנס לנעליו בתפקיד המנהל הולך באותה דרך ובעונה האחרונה אף נעדר לעתים תכופות לטובת צילומי סרט ההמשך השלישי בסדרת "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס". יתר השחקנים מרחרחים אחר סדרות חדשות לעונת הטלוויזיה הבאה, אבל מינדי קלינג הקדימה את כולם וכבר רצה חזק עם סדרה משל עצמה.

מינדי קלינג: ההבטחה הגדולה של הטלוויזיה האמריקאית

בקומדיה החדשה "מינדי" (המשודרת בישראל ב-HOT3 בימי ראשון בשעה 21:30) היא מגלמת רופאה מיילדת (בהשראת אמא שלה במציאות, גניקולוגית) עם אובססיה לסרטים רומנטיים, חדורת אופטימיות וחיובית שרק מייחלת לאביר על הסוס הלבן. קלינג עצמה פיתחה, כתבה ומככבת בסדרה ומרגישה שריבוי הכובעים הוא הכי טבעי. "השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי היא מה יותר כיף - משחק או כתיבה, ואני רואה בזה דבר אחד", מסבירה קלינג באירוע לקידום הסדרה במלון "לנהגאם" שבעיירה פסדינה, "דווקא במהלך סצנה, קל יותר לשנות אלמנטים או טקסטים, ככה אני מתקשרת הכי טוב".

את מצטיינת במולטי-טסקינג?

"משחק וכתיבה עבורי מקלים האחד על השני כשהם יחד, כי אני בערוץ ישיר עם התסריטאי. אם כבר מה שקשה זה תואר המפיק, כי זה כאב ראש שאני חייבת לשכוח ממנו כשאני מול המצלמה וצריכה להתמסר לדמות".

היית מגדירה את מינדי הדמות כרומנטיקנית חסרת תקנה?

"המוטיבציה המרכזית שלה היא תמיד לשאוף להיות אדם טוב יותר ורואים את זה בכל פרק בצורה שונה, בין אם זה מבחינת מוסר או אפילו לרדת במשקל. אלמנטים שהופיעו בפרק הראשון ופה ושם יחזרו בעלילה בהמשך העונה. אבל כל פעם התסריטאים ואני פתוחים למקומות חדשים לקחת את הדמות. למשל דמות המיילד הטבעי שהוא ההפך המקצועי מהעיסוק שלה כרופאה, אבל היא תדע בסוף ללמוד דברים גם ממנו".

כמה השראה שאבת מהספר שכתבת ב-2011?

"באופן הכי פשטני זו סדרה על בחורה שחולמת על חתונה ואהבת האמת, כך שעל הנייר היא לא בהכרח שונה ממני, אבל בכל זאת היא רופאה וטיפוס לא שגרתי בפני עצמה. אני ממשיכה לאסוף חומרים לספר הבא, הראשון היה על שנות ה-20 שלי והבא יהיה על גיל השלושים ומשהו, זה הכל בסופו של נגזר מתוך החוויות של חיי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתיבה ומשחק הם חלק מאותו שלם. מתוך "מינדי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מינדי קלינג נולדה בשם ורה צ'וקלינגאם לפי 33 שנים במסצ'וסטס למהגרים מהודו, שכינו אותה "מינדי" מגיל צעיר כדי שיהיה לה גם שם אמריקאי בהשראת הסיטקום "מורק ומינדי". לאחר שעשתה צעדים ראשונים בכתיבה ומשחק קומי במכללת דרטמות', היא קיצרה גם את שם המשפחה ובגיל 24 הצטרפה לצוות הכותבים של "המשרד". קלינג גם הופיעה בתור קלי קאפור ובמהלך העונות עבדה מול המצלמה ומאחוריה, שותפה לכתיבת פרקים רבים, כולל פרק החתונה של ג'ים ופאם עליו הייתה מועמדת לפרס האמי.

אווירת החבר'ה ממשיכה אצל קלינג גם בסדרה החדשה. מספר שחקנים מ"המשרד" כבר קפצו לתפקידי אורח בפרקים הראשונים של הסדרה ועבורה זה אך מתבקש לשלב בין חברים קיימים לאלו החדשים מהקאסט של "מינדי". האינטראקציה הזו עבורה היא הבונוס בעבודה על סדרת טלוויזיה. "אחד הדברים הכי כיפיים בעבודה על עונה ראשונה של סדרה זה לבחון את הדינמיקה בין השחקנים", היא אומרת, "ויותר מכל אני דווקא אוהבת את הכימיה בין השחקנים הגברים על הסט".

סת' רוגן עתיד להתארח בהמשך העונה, את פנית אליו?

"אני וסת' חברים מאז שעבדנו יחד על 'בתול בן 40' לפני יותר משבע שנים וגם השתתפתי בחודש מאי האחרון בצילומי הסרט 'זה הסוף' (סרט שכתב וביים רוגן עם קבוצת ידוענים בתפקיד עצמם רגע לפני שהעולם מגיע לקיצו, מתוכנן לצאת בקיץ - ד.כ.). נהנינו לשחק יחד והוא יגיע בתפקיד הבחור הראשון שנישקתי במחנה קיץ יהודי. אמנם אני לא יהודיה, אבל זה היה המקום היחידי שההורים שלי הסכימו שיהיה בטוח עבורי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובדת עם אנשים שהיא אוהבת. מתוך "מינדי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוץ מהקולגות לשעבר מה"המשרד", מי עוד על הכוונת שלך לתפקיד אורח?

"אני מאוד אוהבת את דני מק'ברייד ואת ריס ווית'רספון. שניהם מאוד מצחיקים ושחקנים מצוינים והנוכחות שלהם על הסט תהיה עונג גדול. אני אוהבת את 'גירלז' וחברה של לינה דנהאם, ואליסון וויליאמס (מרני, "בנות") הגיעה להתארח בסדרה והיא מגלמת דמות שונה מזו של מרני ב"בנות". יש כל מיני הופעות אורח של אנשים שאני אישית אוהבת לעבוד לצידם, לרבות אלו מחיי האישיים".

ומה לגבי חזרה לפינאלה של "המשרד"?

"מוזר לחשוב שאני לא חלק ממנה בעונה האחרונה, אבל מצד שני הייתי שם במשך שמונה שנים עד שהחלטתי לנסות מה עוד יש שם בחוץ. יש לי לו"ז מטורף עם 'מינדי' אבל אני אתאים אותו כדי להופיע בפרק האחרון. אני לא מוכנה לפספס אף רגע".

מה אתם חושבים על "מינדי"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully