וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי וילנאי וגיא מרוז: "אין שום דבר שהצופים שלנו לא יכולים לשמוע"

נועה רוזין

17.2.2013 / 11:08

"הבוקר עם אורלי וגיא", תוכנית הבוקר המצליחה של ערוץ 10, חוגגת שנתיים, וצמד המנחים הנשוי מספר לוואלה! תרבות על השילוב בין החיים האישיים והזוגיות על המסך. צפו

צילום: דייב שחר עורך: אמיר קוטיגרו מראיינת: נועה רוזין

כשתוכנית הבוקר של אורלי וילנאי וגיא מרוז עלתה לראשונה לפני שנתיים, לא חסרו הספקנים שטענו כי האג'נדה החברתית שלהם לא תתאים לקהל היעד של השעות המוקדמות. כעת, שנתיים אחר כך, נראה שהתוכנית חוללה מהפכה של ממש בגזרת הבוקר הטלוויזיונית, והפכה לאחת ההצלחות הגדולות של ערוץ 10. למרות זאת – יש דברים שאורלי וגיא פשוט לא הצליחו להתרגל אליהם. "כל פעם שהשעון מצלצל אצלי אני בשוק ובאבל לחמש דקות", מספר מרוז לוואלה! תרבות. "ואז הכל מסתדר ואני מאוד שמח והכל טוב, אבל יש איזה משהו שבצלצול של השעון אני... לא נראה לי שאני גם אוכל להתרגל".

לטענת הזוג, אחת הסיבות להצלחה של התוכנית היא העובדה שאין להם בעיה לחשוף את חייהם הפרטיים למול המצלמות. "שום קו אין, שום גבול", אומרת וילנאי. "באופן ברור אנחנו לא משאירים שום דבר שהצופים שלנו לא יכולים לשמוע, אנחנו מביאים לכאן את כל מה שקורה גם בבית". לטענתה, בניגוד לתדמית המציירת אותה כצד הרך ואת בן זוגה כקשוח, במציאות היא הקשה מבין השניים. "אני יותר קשה ממנו עד קרציות יתר - זאת אומרת, אני מתעצבנת יותר מהר, מתלהטת יותר מהר. אז כן, יש רגעים שקצת מסוכן לעבור לידי". למרות כל הקשיים, בני הזוג מאחלים לעצמם לפחות עוד חמש שנים בתוכנית הבוקר. מזל טוב.

צופים בתוכנית של אורלי וגיא? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully