וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במגרש של הגדולים: אסף אבידן מגיע לקיסריה

14.2.2013 / 21:00

אסף אבידן ולהקתו יעלו לראשונה על הבמה של האמפי תיאטרון בקיסריה, בהופעה שתתקיים בחודש יוני הקרוב

יח"צ

בחודשים האחרונים אסף אבידן חורש את אירופה בהופעות חיות, וכשהוא מגיע לארץ הוא נתקל בבעיה מסוג אחר לחלוטין, והיא תלונות המעריצים על כך שלא ניתן להשיג כרטיסים להופעות שלו בארץ. גם באירופה, הכרטיסים להופעות שלו נמכרים בקצב מהיר.

לאור העובדה שכל הכרטיסים להופעותיו של אבידן בתל אביב בחודש מרץ הקרוב אזלו תוך יומיים ולאור הביקוש של המעריצים המקומיים, החליטו בהפקה שלא לקחת סיכונים – אבידן יקיים לראשונה הופעה במגרש של הגדולים באמת, אמפי תיאטרון קיסריה ב-22 ביוני. כרטיסים להופעה יעלו בין 149 ל-249 שקלים והם ניתנים לרכישה בקישור הבא.

Different Pulses של אסף אבידן. דודי חסון,
אסף אבידן/דודי חסון

בימים אלה נמצא אבידן בחו"ל ועם חזרתו ארצה הוא צפוי לקבל אלבום זהב על מכירות אלבומו האחרון "Different Pulses". האלבום שיצא גם באירופה בשבועות האחרונים, הגיע תוך זמן קצר להישג נאה במצעד המכירות של החנות הדיגיטלית אייטונז מבית אפל. במצעד הצרפתי הכללי, האלבום הגיע למקום השני, כשהצלחתו הקפיצה למקום השביעי גם את האלבום "The Reckoning" שהוציא עם המוג'וז.

לאחר הביקור בישראל, צפויים כאמור אבידן ולהקתו לשוב לסיבוב הופעות אירופאי, במהלכו יופיעו בין היתר, בהולנד, לוקסמבורג, בלגיה וצרפת, כאשר הכרטיסים להופעה שתתקיים באפריל באולם אולימפיה היוקרתי שבפריז כבר אזלו, והופעה נוספת באותו מקום נקבעה לחודש ספטמבר הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • אסף אבידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully