וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה: וופי גולדברג נכנסת בשירה גבריאלוב. צפו

השחקנית זוכת האוסקר התייחסה בתוכנית הבוקר הנצפית בארה"ב להדחתה של הזמרת הישראלית מ"אמריקן איידול" ופנתה אליה בשידור: "את נוראית!"

הדחתה של הזמרת שירה גבריאלוב בשלב המיונים בהוליווד במסגרת העונה ה-12 של ריאליטי השירה "אמריקן איידול" ממשיכה להכות גלים. היוזמה יוצאת הדופן של גבריאלוב לשוב אל במת האודישנים לאחר שנשלחה הביתה עלתה לדיון במהלך תוכנית הבוקר הפופולרית "The View" ברשת ABC, שנחשבת לתוכנית האירוח הנצפית ביותר באמריקה וגרמה למנחת התוכנית, השחקנית זוכת האוסקר וופי גולדברג, לפנות אל גבריאלוב ולומר "את נוראית!".

במהלך התוכנית ששודרה למחרת פרק הדחתה של גבריאלוב, שלא מן המניין החליטה חברת הפאנל, הקומיקאית ג'וי בייהר, להפנות אל הקטע שהתבלט במהלך האודישנים של "אמריקן איידול" ואף לשבח את גבריאלוב על החוצפה והתעוזה שהפגינה. היא אפילו התלוצצה ואמרה שהיא יכולה להשתלב יפה בפאנל של "The View" שידועה בנשים דעתניות, על כולן מנצחת ביד רמה מפיקת ויוצרת התוכנית, ברברה וולטרס.

בעוד יתר הבנות התייחסו אף הן לתגובה של גבריאלוב שנדהמה לגלות שהיא בחוץ, גולדברג המשיכה להתבטא כנגדה. "איך בכלל היא הגיעה לקליפורניה? אם היא הגיעה לקליפורניה עם הקול הזה, הם עבדו עליה", טענה בחריפות גולדברג, "הם פשוט עבדו עליה והם קיבלו בדיוק מה שהם רצו, כי לא היתה להם שום הצדקה להעביר אותה הלאה".

במהלך היום בלוגים ואתרים רבים בארה"ב התייחסו אף הם בסיקור היומי של "אמריקן איידול" לויכוח של גבריאלוב עם השופטים. בין היתר באתר המגזין רולינג סטון צוין כי "השיר של Gotye הכניע את ההרכב של גבריאלוב, מה שעורר את חמתה של כוכבת הרדיו הישראלית שדרשה הסבר מהשופטים". בלוס אנג'לס טיימס נכתב ש"גבריאלוב התעצבנה והשופט רנדי ג'קסון ענה לה ללא רחמים שלמרות שחשבה שהיא נשמעה מצוין, זה ממש לא המקרה".

מה אתם חושבים על התגובה של שירה גבריאלוב להדחה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully