וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה הרביעית של "TLV": טובהל'ה, אירית רחמים ורוברטו

17.2.2013 / 12:50

"TLV – עושים את תל אביב", הריאליטי המצליח של HOT בידור ישראלי יחזור לעונה רביעית עם מנטורים מפתיעים, וגם דוגמנית, זמרת, בת עשירים ואלוף אירופה בברייקדאנס

לאחר שלוש עונות מצליחות, "TLV – עושים את תל אביב", הריאליטי התל אביבי של HOT, חוזרת לעונה רביעית בערוץ HOT בידור ישראלי. התוכנית, המתחקה אחר ניסיונות ההצלחה והפריצה של צעירים בעיר הגדולה, תכלול בעונה הקרובה בין היתר זמרת, דוגמנית, בת עשירים ואת אלוף אירופה בברייקדאנס.

משתתפי העונה הקרובה כוללים את דורין אעידן, הילדה הקטנה מבין שלוש אחיות שמרכיבות יחד את להקת הסיסטרס המוחתמות אצל סוכן רוברטו בן שושן, שמגלה שנמאס לה להיות האחות הקטנה; פז אגמון, נצר למשפחת אגמון, בת עשירים צעירה שנאלצת להתמודד עם עיסוקיהם של פשוטי העם ומתחילה לעבוד במשרד להפקת אירועים של אירית רחמים ("הישרדות"); אסף גורן, אלוף אירופה בברייקדאנס שמנסה לרצות את אביו עם משרה קבועה ויציבה ומתחיל לעבוד בהפקת "אקס-פקטור" הישראלית; קים דיין, שמגיעה לתל אביב היישר מטקס מלכות היופי, ומתחילה לעבוד דווקא הרחק מאור הזרקורים, ב-Xnet אצל כתב האופנה איתי יעקב ואצל מעצבת האופנה טובהל'ה.

העונה הרביעית של " TLV - עושים את תל אביב" תעלה במהלך שנת 2013. עונותיה הקודמות של התוכנית זכו להצלחה, עם 10.8 מיליון הזמנות בשירות ה-VOD של HOT.

מחכים לעונה החדשה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully