וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "מת לחיות" ביום בינוני

17.2.2013 / 13:05

הסרט החדש בסדרה האהובה-לשעבר לא שיחזר את הישגי הסרטים הקודמים בסדרה, אבל עדיין כבש את ראש הטבלה והוכיח שברוס וויליס הוא כוכב האקשן הוותיק היחיד שעוד מביא קהל

יח"צ - חד פעמי

החדשות הרעות עבור סדרת "מת לחיות" – מלבד, כמובן, העובדה שהסרט החדש בסדרה הוא זוועה מביכה – היא שגם קופתית, הסדרה כבר רחוקה מלהיות מה שהיתה. החדשות הטובות? גם במצבו המוחלש, ג'ון מקליין עדיין חזק יותר משוורצנגר, סטאלון וג'ייסון סטטהאם ביחד. "מת לחיות ביום טוב" יצא בסוף השבוע מסביב לעולם, כולל בארצות הברית. אחרי 7.2 מיליון דולר ביום שישי, הכנסותיו של הסרט לשלושת ימי סוף השבוע מוערכות בכ-23 מיליון דולר. זאת פתיחה חלשה יחסית לסרט הקודם בסדרה (33 מיליון דולר), ואם מתחשבים באינפלציה של מכירת הכרטיסים לאורך השנים – גרועה במיוחד בהשוואה לסרטים השני והשלישי, שיצאו בשנות התשעים המוקדמות. ובכל זאת, הסרט נמצא במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות השבוע, ובהשוואה לסדרת הפלופים האחרונים של שוורצנגר ("עומד אחרון"), סטאלון ("כדור בראש") וסטטהאם ("פארקר"), הוא כמעט "אווטאר". אפשר לנחש שההכנסות בכל העולם – בעיקר ברוסיה, שבה הסרט צולם – יצדיקו את עלות הצילומים, מה שאומר שבהחלט יש מצב שבעתיד יגיע גם "מת לחיות 6" כדי להמשיך להתעלל בגופתה של הסדרה האהובה לשעבר.

ג'ון מקליין כמעט הפסיד את המקום הראשון ל"מקום מבטחים", הסרט האחרון מבית היוצר של ניקולס ספארקס, יצרן סדרתי של רבי-מכר רומנטיים המעובדים לסרטים ("המחברת", "ג'ון היקר"), הפעם עם במאי השמאלץ המהולל לאסה הלסטרום. הסרט יצא בארצות הברית ביום חמישי, בדיוק בזמן ליום האהבה, והעיתוי עבד היטב – הוא למעשה דורג בטבלה במקום הראשון, מעל "מת לחיות", ביום זה. לאורך סוף השבוע הסדר התחלף, והסרט מסיים את סוף השבוע במקום השני עם כ-21 מיליון דולר.

"מת לחיות" ו"חוף מבטחים" קיבלנו שניהם תגובות צוננות מאוד מהמבקרים, ואותו הדבר נכון גם לגבי שני הסרטים החדשים האחרים שיצאו השבוע: "הבריחה מכדור הארץ", סרט אנימציה בהפצת החברה של האחים ויינסטיין, שהכניס כ-13 מיליון דולר; והאכזבה הגדולה של השבוע, "יצורים יפהפיים" – מה שנראה כמו ניסיון להתניע סדרת סרטים בנוסח "דמדומים", עם כישוף אפל במקום הערפדים. זה לא עבד. הסרט מסיים את סוף השבוע עם פחות מ-10 מיליון דולר, ואין כל סכנה שנקבל סרטי המשך.

מה חשבתם על "מת לחיות ביום טוב"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully