וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי איגוד התסריטאים: "ארגו" ו"כוננות עם שחר" זוכים

18.2.2013 / 11:35

בן אפלק ממשיך לדהור אל עבר האוסקר שכבר כמעט הובטח לו, אבל איגוד התסריטאים פירגן גם לסרטה של קתרין ביגלו. בפרסי הטלוויזיה זכו "שובר שורות", "לואי" ו"בנות"

פחות משבוע לאוסקר, ונראה כי שום דבר כבר לא יעצור את "ארגו" בדרך אל הפסלון הנכסף: איגוד התסריטאים, שחילקו הלילה (שני) את הפרסים שלהם לעונה, יישרו קו עם כל האיגודים החשובים שקדמו להם והעניקו את פרס התסריט המעובד לכריס טריו, על כתיבת "ארגו" של אפלק. בכך הוא מנצח שוב בקטגוריה מרכזית את מי שנחשב למתחרה העיקרי שלו, "לינקולן" של סטיבן שפילברג (שאת התסריט שלו כתב טוני קושנר).

עם זאת, הזכייה המעניינת בטקס היא דווקא בקטגוריית התסריט המקורי, שנחשבת פתוחה בהרבה: מארק בואל, שכתב את "כוננות עם שחר" של קתרין ביגלו – סרט שנחשב בתחילת עונת הפרסים למועמד בולט ולא הצליח לקטוף פרסים חשובים רבים - זכה בקטגוריה. הזכייה מגדילה את סיכוייו לזכות בקטגוריה המקבילה בטקס פרסי האקדמיה, בה הוא מתמודד מול סרטים בולטים כמו "ג'אנגו ללא מעצורים" ו"אהבה".

בטקס של איגוד התסריטאים מחולקים גם פרסים לתסריטים המצטיינים של הטלוויזיה העונה, ובהם זכו "שובר שורות" (סדרת דרמה), "לואי" (קומדיה), "בנות" (סדרה חדשה), "חוקי המשחק" (תסריט מעוד בסרט טלוויזיה) ו"הטפילד ומקויז" (תסריט מקורי בסרט טלוויזיה).

אז מה - אפלק סגר את הסיפור? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully