וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת Liars בדרך להופעה בישראל

19.2.2013 / 12:29

הלהקה האמריקאית המעולה, שמשלבת בין ניחוחות פאנק למוזיקה אלקטרונית, תנעל את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה ב-15 ביוני במועדון הבארבי בתל אביב

להקת Liars תגיע לראשונה לישראל להופעה אחת שתתקיים ב- 15 ביוני במועדון הבארבי בתל אביב. ההופעה תחתום את סיבוב ההופעות האירופאי של ההרכב שליווה את אלבומם האחרון "WIXIW" (מבוטא כ"Wish You"), שיצא בשנה שעברה. האלבום הוקלט באולפן הפרטי של ההרכב בלוס אנג'לס והשבוע יצא קליפ חדש לשיר הנושא מתוכו.

ברי ההרכב ינחתו בישראל הישר מההופעה שלהם בפסטיבל סונאר שבספרד, כאשר מחיר הכרטיס להופעה, בהפקת ICP CONCERTS, יעמוד על 189-200 שקלים. את ההרכב יחמם איתי דיילס.

Liars, מלהקות האינדי הבולטות של השנים האחרונות, הוקמה בלוס אנג'לס בשנת 2000 ועשתה את הפריצה שלו לתודעה הציבורית עם תחייתה של סצינת הדאנס- Pאנק בניו יורק באותה שנה. ההרכב ידוע ומוכר בסגנון הורסטילי שמשתנה באופן דרסטי מאלבום לאלבום, אך עם זאת שומר על יציבות ועשייה מוזיקלית למעלה מעשור.

אלבומם הראשון (מתוך שישה), "They Threw Us All in a Trench and Stuck a Monument on Top", יצא בשנת 2001 ומיצב את הלהקה בתור נושאת הדגל של השילוב בין הפאנק האלקטרוני עם סינטיסייזרים ומכונות תופים.

  • עוד באותו נושא:
  • liars

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully