וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: כריסטוף וולץ יורד על טרנטינו

20.2.2013 / 17:35

כוכב "ג'אנגו ללא מעצורים" מלגלג על הבמאי ב"סאטרדיי נייט לייב", קלואי קרדשיאן מפוטרת מ"אקס פקטור", סיינפלד חוזר וחניבעל לקטר מגיע למסך הקטן. חדשות טלוויזיה אמריקאית

כריסטוף וולץ בא להתארח ב"סאטרדיי נייט לייב"

השחקן האוסקר כריסטוף וולץ הגיע השבוע להתארח בתוכנית המערכונים הוותיקה "סאטרדיי נייט לייב". בתוכנית, שאמנם לא זכתה לרייטינג גבוה, אך הוגדרה על ידי חלק מהמבקרים כטובה ביותר עד כה לעונה, השתתף וולץ במערכון פארודי על סרטו של קוונטין טרנטינו "ג'אנגו ללא מעצורים", בו הוא מגלם תפקיד משני עליו הוא מועמד גם השנה לפרס האוסקר. צפו בוולץ עושה "ישו ללא מעצורים".

פיטר סרסגארד יככב בעונה השלישית של "The Killing"

שחקן הקולנוע פיטר סרסגארד יגיע לתפקיד טלוויזיוני ראשון במותחן של רשת AMC האמריקאית - "The Killing". בעונתה השלישית של הסדרה, יגלם סרסגארד את טום סיוורד – אסיר בתא הנידונים למוות שהזמן שלו הולך ואוזל. סיוורד מתואר כמי שגדל בעוני רב, נכנס ויצא מבתי כלא מאז היה בן 10, וכעת אינטראקציות עם אנשים אחרים בעייתיות עבורו - בכל אחת כזאת הוא מנסה לצאת כשידו על העליונה. העונה החדשה של הסדרה תעלה בחודש מאי הקרוב.

ג'רי סיינפלד חושף את הבדיחות החדשות שלו

מעריציו של הקומיקאי ג'רי סיינפלד ישמחו ודאי לשמוע שהאיש שעמד מאחורי אחת הסדרות הכי נצפות ומוערכות בכל הזמנים, החליט לחשוף השבוע חומר סטנד-אפי חדש. סיינפלד הגיע להתארח בתכנית הלילה של דיוויד לטרמן, שם חשף בדיחות חדשות על התייבשות, הטמפרטורה של בירה, זריקת זבל בקולנוע ועוד. צפו בקטע.

האם קלואי קרדשיאן פוטרה מ"אקס פקטור"?

בתחילת העונה הוכרזה הבת השלישית לבית משפחת קרדשיאן, קלואי, כמנחה המפתיעה של תוכנית הכשרונות "אקס פקטור". קרדשיאן חלקה את הבמה עם המנחה הוותיק יותר מריו לופז, וביצעה את עבודתה בנאמנות (האמת, תלוי את מי אתם שואלים). אולם נראה כי הרומן של קרדשיאן עם תוכנית הכישרונות הגיע לסיומו: בעוד שלופז זומן חזרה לעונתה השלישית של התוכנית, קרדשיאן לא קיבלה הזמנה שכזו והמגזין ניו יורק פוסט טוען כי היא לא תשוב לתפקידה. בהפקה טוענים כי הם טרם השלימו את כל בחירות הטאלנטים לעונה הזו. אם קרדשיאן אכן בחוץ, היא תצטרף לשני טאלנטים נוספים בתוכנית שיעזבו בתום העונה: בריטני ספירס ואל איי ריד.

לייף טיים מפתחת סדרה על פי סיפורה של קליאופטרה

אתר דדליין דיווח השבוע כי רשת לייף טיים האמריקנית מפתחת בימים אלו מיני-סדרה באורך של כארבע שעות על פי סיפורה של המלכה המצרית קליאופטרה. הסדרה תספר על קשריה של קליאופטרה עם יוליוס קיסר ולבסוף על התאבדותה ונפילתה של מצרים בידי האימפריה הרומית. מיני סדרה על סיפורה של קליאופטרה נעשתה כבר בשנת 1999 על ידי רשת ABC, וסיפורה היווה השראה לסרטים וליצירות אומנות נוספות רבות - כולל, כמובן, הסרט הקלאסי משנות ה-60.

רשת NBC חושפת טריילר ראשון ל"חניבעל"

לאחר הרבה באזז, ליהוקים, שמועות ודיבורים, חשפה השבוע רשת NBC את תאריך עלייתה של הסדרה המדוברת "חניבעל". הסדרה, על פי סיפורו המצמרר של הרוצח הספרותי והקולנועי חניבעל לקטר (פרי יצירתו של תומאס האריס), תעלה לשידור ב-4 באפריל, בכיכובם של יו דנסי, לורנס פישבורן ועוד. הנה טעימה קטנה ממנה.

כוכבת "אחוזת דאונטון" מודה: "אני לא צופה בסדרה"

מגי סמית, הכוכבת עטורת הפרסים והשבחים של הסדרה "אחוזת דאונטון", הודתה השבוע בראיון לתוכנית "60 דקות" כי היא מעולם לא צפתה בסדרה. "מעולם לא צפיתי בה למעשה. מעולם לא התיישבתי במיוחד כדי לצפות בה, לא. מעולם לא ראיתי אותה", אמרה סמית' שהסבירה כי הסיבה לכך היא כי איננה רוצה לצפות ולחשוב תוך כדי כך כיצד הייתה יכולה לעשות דברים בצורה טובה יותר. עם זאת, סמית הבטיחה שתצפה בעבודתה כאשר תסתיים הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully