וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די.ג'יי סטיב אוקי מתכונן לחגיגת ענק בישראל. ראיון

סטיב אוקי, מהדי.ג'ייז המצליחים בעולם בסצנת המיינסטרים האלקטרונית, מביא לישראל את המופע שלו שכולל תותחי קצף, נתזי שמפניה ובחורות בקהל שמתפשטות בספונטניות. ראיון

יח"צ - חד פעמי

הדי.ג'יי האמריקאי סטיב אוקי, מהשמות הבולטים בסצנת המיינסטרים האלקטרונית כיום, יגיע לישראל בפעם הראשונה בכדי להופיע במסיבת ענק ביחד עם ההרכב הישראלי אינפקטד מאשרום. המופע, שזכה לשם "The Unveiling", יתקיים ב-14 במרץ בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב, מיד לאחר שאינפקטד מאשרום יחזרו ארצה לאחר סיבוב הופעות אמריקאי עם מסיבת הענק שלהם שתועלה כעת בבכורה גם בארץ.

זו תהיה הפעם הראשונה בה מבקר אוקי בישראל, אשר הופעותיו החיות בארצות הברית מוגדרות כקרנבל ולא בכדי, אם לוקחים בחשבון שהן כוללות תותחי קצף, נתזים של שמפניה באוויר ושייט על ראשי האנשים בקהל בסירה מתנפחת. בשנות התשעים הקים אוקי את הלייבל האלקטרוני Dim Mak Records בו הוחתמו אינפקטד מאשרום לפני כשנה. אוקי מוקם במקום ה-15 ברשימת מאה הדי.ג'ייז הגדולים של המגזין DJ Mag ועד כה צבר 12 מועמדויות לפרסי הגראמי, ביניהן בקטגוריית אלבום הדאנס/אלקטרוניקה של השנה על אלבומו "Wonderland", שכלל שיתופי פעולה עם LMFAO, אפרוג'ק וטייסטו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטיב אוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא הייתי בישראל אף פעם. אני ממש מתרגש ומקווה שהולכים לקחת אותי לחומוס הכי טוב בעולם", הוא מספר בראיון. "הייתי מעריץ של אינפקטד במשך תקופה ארוכה והתחלנו לדבר על לעבוד יחד", הוא מסביר כיצד החלה ההיכרות עם הצמד. "עם הזמן נהיינו חברים כי הם גרים בלוס אנג'לס, זה ממש עוזר להישאר קרובים ולשמור על קשר. דיברנו על זה הרבה, ואז הפקתי להם בפועל את האלבום הקודם שלהם. אחרי זה ידעתי שאני חייב לעבוד איתם ושנעשה יחד שיתוף פעולה מוזיקלי. אני באמת מעריץ גדול שלהם ומקווה שנמשיך לעבוד יחד גם בעתיד".

כמה האלמנטים הקרנבליים של סירות מתנפחות, שמפניה ותותחי קצף הכרחיים עבור המופע שלך, איזה מסר הם מעבירים עם המוזיקה?

"זה לא שאני מוצא את האלמנטים הללו הכרחיים, הרי עד עכשיו הופעתי המון גם בלי השמפניה, העוגות והסירות, אבל כשהם שם זה פשוט כיף מאוד והופך את הכל להרבה יותר נחמד. זה עושה את האירוע יותר אינטראקטיבי ואני מאוד נהנה מהאינטראקציה עם הקהל ועם המקום שבו האירוע מתקיים. כמובן שאת רוב ההופעות שלי בחיים עשיתי בלי כל הדברים הללו, ועדיין. האמת שלפעמים גם אי אפשר לעשות את זה מבחינה טכנית, כי לא תמיד המפיקים או המארגנים מאפשרים לי להביא את כל התכנונים שלי למקום, יש כאלה שלא רוצים שתשפריץ להם שמפניה או שתביא לשם סירות מתנפחות. אבל המטרה החשובה באמת עבורי היא לנגן את המוזיקה שלי לקהל. המוזיקה היא האלמנט שהכי חשוב פה וכל מה שקורה מסביב זה בונוס. זה לא באמת חייב להיות שם וזה לא העיקר, זה פשוט הערך המוסף שמעבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

האלבום האחרון שלך, "Wonderland", כלל שיתופי פעולה עם שמות חמים בסצינת הדאנס וקיבל מועמדות לגראמי בקטגוריית אלבום הדאנס/אלקטרוניקה. עם מי אתה הולך לעבוד באלבום הבא?

"אני עובד כרגע על שני פרויקטים, הראשון הוא אלבום שלי והשני הוא אלבום שאני עובד עליו יחד עם להקת רוק שאני עדיין מנוע מלנקוב בשמה או לחשוף פרטים נוספים. אני לא מנגן יחד איתם, אלא כותב את המוזיקה שלהם או את החלקים שאני משתתף בהם על המחשב. הכלי היחיד שאני מנגן עליו זה המחשב שלי. בקשר לאלבום שלי, הוא הולך להיות מאוד דומה ל'Wonderland', וגם בו הקהל יקבל מוזיקה שאני מפיק ביחד עם מוזיקאים שונים. אני הולך לארח בו אנשים מכל מיני ז'אנרים- מהרכבי רוק ועד ראפרים. כרגע אני בשלבים מאוד מוקדמים של העבודה עליו".

אתה מכיר ואוהב אמנים ישראלים נוספים מלבד אינפקטד מאשרום?

"בכל הקשור למוזיקאים בז'אנרים אלקטרוניים, אני בעניין של המון דברים, מסקרילקס ועד טייסטו, אבל בכל הקשור לדי.ג'ייז ישראלים, אני פחות מכיר ועדיין לומד להכיר את הסצינה שלכם מעבר לאינפקטד מאשרום. אני כן מכיר ומאוד אוהב את בורגור וגם הולך לעבוד איתו בקרוב מאוד, אני כבר מצפה לעבודה איתו שמאוד משמחת אותי כאמן".

מחכים לסטיב אוקי? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סטיב אוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully