וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראבי קולטריין חוזר לישראל

19.2.2013 / 18:30

סקסופוניסט הג'אז ובנו של המוזיקאי האגדי ג'ון קולטריין, יגיע לישראל ביחד עם חמישיית הנגנים שלו לשתי הופעות בחודש אפריל הקרוב

ראבי קולטריין, סקסופוניסט הג'אז ובנו של המוזיקאי האגדי ג'ון קולטריין, יגיע לשתי הופעות בישראל, אחת מהן תתקיים ב-23 באפריל במועדון הזאפה בתל אביב והשנייה יום לאחר מכן במועדון הזאפה בהרצליה, כאשר מחיר כרטיס יעמוד על 219 שקלים. על הבאתו של קולטריין לישראל אחראית קבוצת הזאפה במסגרת סדרת הג'אז החדשה של המועדון - JAZZAPPA.

קולטריין יגיע ארצה יחד עם חמישיית הנגנים שלו כחלק מסיבוב ההופעות שמלווה את אלבומו האחרון, "Spirit Fiction", שיצא בשנה שעברה בלייבל בלו נוט. השיר "Cross Roads" מתוכו היה מועמד בטקס הגראמי האחרון בקטגוריית "סולו הג'אז המאולתר הטוב ביותר". זוהי תהייה הופעתו השלישית בישראל, שכבר ביקר בישראל בעבר בשנת 2000 ולאחר מכן בשנת 2007, בהופעת מחווה לאביו בפסטיבל ג'אז בים האדום.

ממש כמו אביו, גם קולטריין הבן מנגן בסופרן ובטנור ומחבר במוזיקה שלו הסגנון המסורתי של הג'אז לסאונד עכשווי וחדשני ועד היום הוציא שישה אלבומי אולפן. קולטריין האב הלך לעולמו כשבנו היה בן שנתיים בלבד. אמו, אליס, הינה מלחינה ופסנתרנית בעלת שם עולמי, והשניים שיתפו יחד פעולה באלבומה "Translinear Light", שיצא כשלוש שנים לפני שנפטרה בשנת 2007. קולטריין הוא גם בן דודו של המפיק האלקטרוני המצוין פליינג לוטוס, ואף השתתף כמוזיקאי אורח באלבומיו השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully