וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: אלישיה קיז תופיע בישראל

19.2.2013 / 20:55

זמרת הפופ-סול האמריקאית תגיע לישראל להופעה שתתקיים ב-4 ביולי בהיכל נוקיה בתל אביב, זאת במסגרת סביבו ההופעות העולמי שמלווה את האלבום "Girl On Fire"

אחרי השמועות, כעת זה רשמי – הזמרת אלישיה קיז תגיע הקיץ להופעה בישראל, שתתקיים ביום חמישי ה-4 ביולי בהיכל נוקיה בתל אביב, בהפקתו של שוקי וייס. מחיר הכרטיס ההתחלתי, בהתאם למקום ישיבה, יעמוד על 220 שקלים.

יהיה זה ביקורה הראשון של קיז בת ה-32 בישראל, שמגיע לקראת סופו של סיבוב הופעות עולמי המלווה את "Girl On Fire", אלבומה האחרון. קיז, זוכת 14 פרסי גראמי שאלבומיה נמכרו עד היום בכ-50 מיליון עותקים, החלה את הקריירה שלה בשנת 2001 עם האלבום "Songs in A Minor", שכלל את להיט הפריצה "Fallin". על אף שהמשיכה בפעילות שוטפת בשנים שלאחר מכן, היא זכתה לחזרה משמעותית לתודעת הקהל עם השיר המעולה " Empire State Of Mind" יחד עם הראפר ג'יי-זי שיצא ב-2001.

בקרוב אצלנו:

"אני מאוהבת באלבום הזה, הוא מלא התחלות חדשות ופרספקטיבות רעננות", נמסר בהודעה מטעם קיז. "אני מתרגשת להגיע למקומות חדשים בסיבוב ההופעות הזה וביניהם תל אביב, ומחכה בקוצר רוח להרגיש את האנרגיה של הקהל סביבי – אין שום דבר יותר מדהים מזה. אני מתכוונת להביא איתי מופע מלא רגש והשראה – זו האני החדשה".

וייס, שעומד גם מאחורי ההופעה של דפש מוד שתתקיים בפארק הירקון ב-7 במאי, מסר ש"להביא לארץ אמנית בסדר גודל שכזה ובשיא הצלחתה העולמית זה כמעט בגדר חלום. אחרי לא מעט שיחות ובדיקות טכניות אני שמח להביא את הבשורה העולמית הזו לקהל הישראלי כשהיא בשיאה". עוד רמז וייס לכך שצפוי להיות קיץ חם מהרגיל מבחינת ההופעות ואמר כי "אנחנו ממשיכים השנה להדק את מערכת היחסים עם חברת Live Nation, שממשיכה לגלות את הקהל החם והאוהב הישראלי ולמקם את ישראל על מפת ההופעות של אמניה. אספר שהפתעות נוספות צפויות כבר בימים ובשבועות הקרובים".

מחכים להופעה של אלישיה קיז? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully