וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני פורים: צווי סגירה למועדונים מרכזיים בתל אביב

20.2.2013 / 13:47

משטרת ישראל הוציאה צו סגירה ל-30 ימים למועדונים הבלוק, החתול והכלב, האוטו, הקומפורט, הזיקית והקליקה, זאת לאחר פעילות משטרתית שהובילה למעצר סוחרי סמים שפעלו במקומות

רגע לפני שמסיבות פורים יוצאות לדרך, בלייני תל אביב יצטרכו למצוא לעצמם אלטרנטיבה, לאחר שמשטרת ישראל הוציאה היום (רביעי) צווי סגירה ל-30 יום למועדונים הבלוק, החתול והכלב, האוטו, הקומפורט, הזיקית והקליקה.

צווי הסגירה הוצאו לאחר שאתמול נעצרו 29 סוחרי סמים בעקבות פעילות של סוכן סמוי שפעל בעשרות מועדונים בעיר. במהלך הערבים בהם בילה, הוא חיפש ומצא את מי שמספקים לכאורה סמים לבליינים. באותה תקופה הוא ביצע עשרות רכישות, וקנה סם אונס, קוקאין, אקסטזי ו-LSD בכמויות שונות.

שוטרי מרחב ירקון וכוחות בילוש, יס"מ, שוטרי יחידת 101 של משמר הגבול ויחידת הכלבנים של המשטרה פשטו על בתיהם של החשודים כי מכרו לסוכן את הסמים. החשודים הינם תושבי תל אביב, לוד, נתניה והמשולש – ביניהם שלוש נשים. כמו כן נתפסו עשרה כלי רכב, כסף מזומן בסכום של כ-20 אלף שקל וסמים מסוג קוקאין, MDMA, חשיש ועוד.

העילה הרשמית לצווי הסגירה שהוצאו על ידי קצין רישוי עסקים במשטרת מחוז תל אביב, הוגדרה כ"סכנה לשלום הציבור". כעת, לרשות בעלי המועדונים עומדת האפשרות לערער על ההחלטה לבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully